خبرگزاری کار ایران

ایران عادت به تورنمنت‌های طولانی ندارد؛

ابراهیم: روسیه ظرفیت شکست دیگری را ندارد / فرانسه را دست کم گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۱۹

مسابقه با فرانسه در مرحله‌سوم حساسیت زیادی داشت و کسب نتیجه مورد نیاز ایران که ۳ بر صفر و با اختلاف ۱۸ پوئن بود، تقریبا دست‌یافتنی نبود.

کارشناس خبره والیبال ایران گفت: عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان در مجموع خوب است و باید به این تیم کارنامه قبولی داد.

به گزارش ایلنا، خسرو ابراهیم بازیکن سابق تیم ملی و استاد دانشگاه شهید بهشتی افزود: کسب رتبه پنجم یا ششم جهان عملکرد خوبی است و با توجه به اینکه تیم ایران عادت به تورنمنت‌های طولانی ندارد، بازیکنان در مدت ۲۳ روز مسابقات قهرمانی جهان تلاش خوبی داشتند.

وی با یادآوری رتبه نوزدهمی ایران در دوره قبل مسابقات قهرمانی‌جهان گفت: قرار گرفتن در جمع ۶ تیم برتر کار بزرگی است و نباید به دلیل شکست برابر تیم‌های آلمان و فرانسه عملکرد والیبال‌ایران دیده نشود. عملکرد تیم ملی و سرمربی تیم خیلی خوب بود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال درباره عملکرد ایران در دور نخست رقابت‌های قهرمانی جهان تاکید کرد: شکست تیم‌های گروه ایران به غیر از فرانسه که به نظر من یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست، نشان از قدرت ایران در آغاز این رقابت‌ها داشت. تیم آمریکا مهمترین رقیب ایران در این مرحله بود که مغلوب بازیکنان ایران شد. نسبت به فرانسه شناخت خوبی نداشتیم و این تیم را دست کم گرفتیم.

وی درباره عملکرد ملی‌پوشان در مرحله دوم نیز گفت: صربستان و آرژانتین از تیم‌های مهم مرحله دوم همگروه ایران بودند که شکست آنها حکایت از توانایی بازیکنان ایران در این رشته ورزشی دارد.

خسرو ابراهیم با بیان اینکه تیم ایران هنور تجربه حرفه‌ای زیادی ندارد، گفت: در مرحله‌سوم تیم ایران در حساس‌ترین مسابقه مغلوب آلمان شد و اگر این مسابقه را برده بودیم، اکنون شرایط تیم به گونه دیگری بود. آلمان ظرفیت خوبی دارد و ایران حتی در لیگ‌جهانی سال ۲۰۱۳ در تهران نیز یک بار مغلوب این تیم شد. آلمان در این مسابقه اجازه نداد تیم ایران به ظرفیت اصلی خود برسد و فشار را از ابتدای مسابقه به تیم ایران وارد کرد. مسابقه با فرانسه در مرحله‌سوم نیز حساسیت زیادی داشت و کسب نتیجه مورد نیاز ایران که ۳ بر صفر و با اختلاف ۱۸ پوئن بود، تقریبا دست‌یافتنی نبود. وقتی فرانسه ست نخست را گرفت دیگر همه چیز تمام شد.

وی درخصوص آخرین مسابقه ایران با روسیه نیز گفت: این مسابقه نیز سخت است، زیرا روسیه ظرفیت شکست دیگری را ندارد. ناکامی برابر لهستان و برزیل انگیزه خاصی برای پیروزی به بازیکنان این تیم در آخرین مسابقه داده است.

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در آخرین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان برای کسب مقام پنجم این رقابت‌ها به مصاف روسیه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز