خبرگزاری کار ایران

بازی‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

احسان پیغمبری به مقام ششم دست یافت / طلا به میزبان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۹۴

رقابت‌های ووشوی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از امروز شنبه در سالن گوانگوا دولمن شهر اینچئون آغاز شد و طی آن احسان پیغمبری در فرم چانگ‌چوان مردان به رقابت با حریفان پرداخت.

ملی‌پوش ووشوی ایران در بخش تالو به مقام ششم بازی‌های اینچئون دست یافت و نماینده میزبان مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های ووشوی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از امروز شنبه در سالن گوانگوا دولمن شهر اینچئون آغاز شد و طی آن احسان پیغمبری در فرم چانگ چوان مردان به رقابت با حریفان پرداخت.

تالوکار کشورمان که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو به مدال برنز رسیده بود امروز با حریفانی از نپال، ازبکستان، ماکائو(۲تالوکار)، هنگ‌کنگ، هند، ژاپن، کره‌جنوبی، سنگاپور، ویتنام به رقابت پرداخت و در پایان با امتیاز ۹،۵۱ به مقام ششم رسید.

در این فرم لی ها سونگ از کره‌جنوبی با امتیاز ۹،۷۱ به مدال طلا دست یافت، جیاروی از ماکائو با امتیاز ۹،۶۹ به سکوی دوم و مدال نقره رسید و ایچی کازاکی با امتیاز ژاپن با ۹،۶۷ به مدال برنز رسید.

در ادامه رقابت‌های ووشو عصر امروز الهه منصوریان و کبری محمدزاده در بخش ساندا به ترتیب با ورزشکارانی از اندونزی و چین روبرو خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز