خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

قرعه دشوار برای ملی پوشان ووشوی ایران / پیغمبری نخستین نماینده تالو

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۰۶

رقابت های ووشوی بازی های آسیایی اینچئون، از صبح شنبه آغاز می شود که احسان پیغمبری در بخش تالو، نخستین نماینده کشورمان است که بر روی تالو فیلد می رود.

قرعه سختی نصیب ووشوکاران تیم ملی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های ووشوی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون امروز(جمعه) برگزار شد که طی آن سانداکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

در وزن ۵۲ - کیلوگرم بانوان، الهه منصوریان در دور نخست به مصاف نماینده اندونزی می رود. در وزن ۶۰ - کیلوگرم، شهربانو منصوریان در نخستین دیدار خود با ووشوکاری از چین روبرو می شود.

در بخش ساندای آقایان و در وزن ۵۶ - کیلوگرم، اکبر محمدزاده در دور نخست، حریفی از چین را پیش رو دارد و در وزن ۶۵ - کیلوگرم، محسن محمدسیفی قهرمان جهان، در اولین گام با نماینده فیلیپین روبرو می شود.

در وزن ۷۰ - کیلوگرم، سجاد عباسی با ووشوکاری از ترکمنستان مسابقه خواهد داد و در وزن ۷۵ - کیلوگرم، حمیدرضا لادور با سانداکاری از نپال روبرو خواهد شد.

گفتنی است رقابت های ووشوی بازی های آسیایی اینچئون، از صبح شنبه آغاز می شود که احسان پیغمبری در بخش تالو، نخستین نماینده کشورمان است که بر روی تالو فیلد می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز