خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال ۷۰میلیارد تومان درآمد داشته؛

سجادی: کاروان ایران کار سختی در اینچئون دارد / در ۷ رشته با کره برای طلا رقابت داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۰۲

بازی‌های آسیایی بعد از المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است که ما در ۷ رشته ورزشی شانس کسب مدال طلا داریم و کره‌ای‌ها هم در این رشته‌ها مدعی هستند و همین امر کار را دشوار می‎کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تکرار عنوان چهارمی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی کار دشواری است با این حال کاروان ورزشی ایران با آمادگی خوبی در این دوره از رقابت ها شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیشی بینی‌اش از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ورزشکاران ایران آمادگی خوبی دارند و امیدواریم در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: البته بخشی از موفقیت کاروان ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی مربوط به رقبا بود. به عنوان مثال کشور دیگری باعثشد که رقیب ما دو مدال طلا کمتر بگیرد. درحالیکه مدال‌های نقره آن کشور(قزاقستان) از ایران بیشتر بود اما در نهایت ما چهارم شدیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: بازی‌های آسیایی بعد از المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و ما سعی می‌کنیم نتایج خوبی در این بازی‌ها کسب کنیم. البته ما در ۷ رشته ورزشی شانس کسب مدال طلا داریم، کره‌ای‌ها هم در این رشته‌ها مدعی هستند و همین امر کار را دشوار می‎کند.

چرا مسئولان وزارت ورزش به استقبال تیم کشتی آزاد که به عنوان نایب قهرمانی رسید، نرفتند؟ وی در پاسخ به این موضوع تاکید کرد: در حال حاضر همه مسئولان ورزش کشور درگیر بازی‌های آسیایی اینچئون هستند، به همین خاطر است که کسی در فرودگاه حاضر نشد اما می‌خواهیم بعد از بازیهای آسیایی و پاراآسیایی از مدال آوران تقدیر کنیم.

سجادی در پاسخ به اینکه آیا برای تیم کشتی فرنگی ایران که قهرمان جهان شد و والیبال که به جمع شش تیم پایانی رقابت های جهانی راه یافته پاداشی در نظر گرفته‌اند، یادآور شد: برابر دستورالعمل، پاداش ها را اهدا خواهیم کرد و در این مورد قطعیت وجود دارد کما اینکه در مراسم تجلیل از مدال آوران که بخشی از پاداش‌ها مربوط به دوره‌های قبل می‌شد، از بچه‌های تیم کشتی در ازبکستان حضور داشتند و نتوانستند در مراسم شرکت کنند، تقدیر کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که ورزشکاران با دست پر از مسابقات برگردند و پاداش‌ها به موقع داده خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص کمک مالی این وزارتخانه به فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال تنها فدراسیونی است که نوع کارش با دیگر فدراسیون‌ها تفاوت دارد و درآمد آن بالاست. ما ۸ میلیارد تومان اعتبار در اختیار آنها گذاشتیم اما خودشان گفته‌اند که ۷۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌اند. ضمن اینکه فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، قرار است ۵.۵ میلیون یورو به آنها بپردازد و به نظر من این فدراسیون مشکل مالی نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز