خبرگزاری کار ایران

میانگین سنی تیم ملی بوکس بالاست؛

گل محمدی: با ۵ قهرمانی در لیگ جایی در تیم ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۸۵

بنده ۵ بار تیم پیوند را قهرمان و یک بار نیز نایب قهرمان لیگ کرده ام. همچنین در تورنمنت های بین المللی مختلف، با مدال های ارزشمند به کشور بازگشته ایم. با این حال، جایی در تیم ملی ندارم!

سرمربی تیم قهرمان لیگ بوکس گفت: با این که تیمم را ۵ دوره قهرمان لیگ کرده ام و افتخارات بین المللی زیادی به دست آورده ام، همچنان می گویند تجربه لازم برای حضور در کادر فنی تیم ملی را ندارم.

عیسی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد قهرمانی تیم توابع تهران در مسابقات بوکس جوانان کشور خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ بوکس کشورمان، تیم توابع تهران با اقتدار به مقام قهرمانی رسید که این افتخار، نتیجه تلاش ها و برنامه ریزی مهندس بهنیا رئیس هیات توابع تهران است.

وی در خصوص سطح کیفی رقابت های جوانان کشور افزود: مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم. چرا که تمامی مدعیان و همچنین ملی پوشان رده جوانان در این مسابقات حضور داشتند.

سرمربی تیم پیوند ساپکو با اشاره به میزبانی مطلوب کرمانشاه یادآور شد: برخلاف رقابت های نوجوانان کشور که چندی قبل در بانه برگزار شد، مسئولان برگزاری مسابقات جوانان در کرمانشاه، میزبان بسیار خوبی برای تیم ها و ورزشکاران بودند که جا دارد از دست اندرکاران هیات بوکس کرمانشاه تقدیر و تشکر کنم.

وی به برنامه های آینده تیم توابع تهران اشاره کرد و گفت: آبان ماه، مسابقات کشوری بزرگسالان را در پیش داریم که به احتمال زیاد خوزستان میزبان این رقابت ها خواهد بود. برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات، تمرینات مان را به زودی آغاز خواهیم کرد تا در رده سنی بزرگسالان نیز قهرمان ایران شویم.

گل محمدی در ادامه در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: تیم خوبی داریم و به همین جهت فکر می کنم شانس کسب ۲ یا ۳ مدال را داشته باشیم. البته تنها مشکل تیم ما، میانگین سنی بالای بچه هاست که امیدوارم در نهایت بتوانند با دست پر از اینچئون بازگردند.

سرمربی تیم های بوکس توابع تهران در پایان در پاسخ به این سئوال که علی رغم وعده مسئولان فدراسیون بوکس مبنی بر میدان دادن به جوانان، چرا از وجود شما در تیم های ملی استفاده نمی شود، اظهار داشت: بنده ۵ بار تیم پیوند را قهرمان و یک بار نیز نایب قهرمان لیگ کرده ام. همچنین در تورنمنت های بین المللی مختلف، با مدال های ارزشمند به کشور بازگشته ایم. با این حال، جایی در تیم ملی ندارم. فکر کنم علی رغم این همه موفقیت، هنوز از نظر دوستان، از تجربه لازم برای مربیگری در تیم ملی برخوردار نیستم!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز