خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

احمدرضا جلالی: برای فینال تیمی و رکورد زدن می‌جنگیم

کد خبر : ۲۰۵۶۸۳

فکر می‌کنم مربیان به برنامه‌ای که از اول برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی داشتند، رسیدند. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه در بازی‌ها مزد زحمات خود را بگیریم.

ملی پوش شنای ایران در آستانه بازی های آسیایی اینچئون گفت: در رشته انفرادی فینالیست‌شدن خیلی سخت است. برای فینال تیمی و رکورد زدن می‌جنگیم.

به گزارش ایلنا، احمدرضا جلالی اظهار کرد: از لحاظ آمادگی در بالاترین سطح قرار داریم. به امید خدا با آمادگی کامل در بازی های شرکت خواهیم کرد. در چند ماهی که در اردوی تمرینی بودیم، دو ماه اول آمادگی ما بیشتر عمومی بود. هر چه قدر به جلوتر رفتیم تمرینات ما بیشتر تخصصی شد. در ماه آخر هم تمرینات مسابقه ای داشتیم.

ملی پوش شنای ایران عنوان کرد: ما یک اردوی برون‌مرزی داشتیم. تورنومنت مجارستان از نظر تجربه کسب کردن خلیی خوب ولی از نظر رکوردزنی خوب نبود. در اردوی مجارستان توانستیم نقاط ضعف مان را پیدا کنیم تا در مسابقات و بازی های بعدی مرتکب آن اشتباهات نشویم. فکر می‌کنم مربیان به برنامه‌ای که از اول برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی داشتند، رسیدند. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه در بازی‌ها مزد زحمات خود را بگیریم.

احمدرضا جلالی در ارزیابی خود از بازی های اینچئن گفت: بازی های آسیایی از اهمیت و سطح خیلی بالایی برخوردار است. بهترین های هر کشوری در این مسابقات حضور می یابند. من در ۲۰۰ متر مختلط، ۵۰متر و ۱۰۰ متر آزاد و یکی دو رشته تیمی مسابقه می دهم. امیدوارم بتوانم بهترین رکورد را بزنم. در رشته انفرادی فینالیست شدن خیلی سخت است. برای فینال تیمی می جنگیم.

او اشاره کرد: فدراسیون از روز اول تیم ملی شنا را حمایت کرده است. انتظار دارم که این برنامه ریزی که از شش ماه پیش شروع شده، تداوم یابد. امیدوارم این بازی ها شروع خوبی برای شنا باشد و بعد از بازی ها شنا را به حال خود رها نکنند تا در آینده به سطح خیلی بالاتری هم دست پیدا کنیم. در یکی دو سال گذشته به دلیل عدم ثبات ریاست فدراسیون در پیشرفت شنا وقفه ایجاد شد اما الان شرایط بسیار مطلوب است.

او در پایان گفت: از مربیان و مسئولین فدراسیون تشکر می کنم. با یک نتیجه خوب می توانیم زحمات فدراسیون و کادر فنی را جبران کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز