خبرگزاری کار ایران

بازی‌‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

میراسماعیلی: بعد از قرعه‌کشی درخصوص نتیجه‌گیری اعلام نظر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۳۹

ملی‌پوشان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا بتوانند با کسب بهترین نتیجه، حاصل ماه‌ها زحمات شبانه روزی خود و کادر فنی را بگیرند.

مدیر تیم‌های ملی جودو اعلام کرد، تا پیش از برپایی مراسم قرعه‌کشی هیچ اظهارنظری درخصوص نتیجه‌گیری و عملکرد کاروان جودو نمی تواند دقیق باشد.

به گزارش ایلنا، آرش میر اسماعیلی، نایب‌رئیس و مدیر تیم‌های ملی جودو ضمن بیان این مطلب گفت: خوشبختانه تمامی ملی‌پوشان اعزامی در شرایط خوبی هستند و تمرینات خود را در دهکده بازی‌ها پیگیری خواهند کرد.

وی گفت: امروز از ساعت ۱ تا ۳ اولین مرحله تمرین خود را در سالن تمرین دهکده پشت سر خواهیم گذاشت، ضمن اینکه باید کنترل وزن تعدادی از ملی‌پوشان نیز بررسی شود.

وی در ادامه افزود: ملی‌پوشان از نظر آمادگی به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند، اما درخصوص نتیجه و عملکرد آنها باید منتظر قرعه‌کشی مسابقات بود تا با مشخص شدن حریفان، اظهارنظر و پیش‌بینی دقیق‌تری از نتایج داشته باشیم. آنچه مسلم است ملی‌پوشان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا بتوانند با کسب بهترین نتیجه، حاصل ماه‌ها زحمات شبانه‌روزی خود و کادر فنی را بگیرند.

وی در پایان گفت: احسان بهرامی اولین ملی‌پوش جودو است که بعد از مراسم افتتاحیه باید به روی تاتامی برود. کنترل و کاهش ۲ کیلو اضافه وزن وی را آغاز کرده‌ایم و مطمئن هستیم بدون مشکل سر وزن خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز