خبرگزاری کار ایران

هفدهمین دوره بازی های آسیایی - کره؛

درمانگاه کاروان ایران دراینچئون آغازبه کار کرد / سرویس دهی شبانه روزی به ورزشکاران

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۳

درمانگاه کاروان ایران در طبقه هفتم ساختمان شماره ۸۰۸ که مختص اسکان کاروان ایران است واقع شده و بخش های معاینه، فیزیوتراپی، ماساژ با دستگاه و بخش اختصاصی بانوان را شامل می شود.

درمانگاه پزشکی کاروان ایران در حالی طی ۲ روز گذشته تجهیزات پزشکی لازم را تحویل گرفته و از امروز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مرادی شهپر مسئول کادر پزشکی درمانگاه کاروان ایران من اعلام این خبر گفت: خوشبختانه تجهیزاتی که در ایران تهیه شده بود در کنار تجهیزاتی که از کشور میزبان خریداری شده بود و آنچه ستاد بازی ها در اختیار ما قرار داده طی ۲ روز گذشته تحویل شده و ما از امروز رسما کار خود را در درمانگاه به منظور سرویس دهی به کاروان ایران آغاز کردیم.

وی ادامه داد: اگرچه از بدو ورود سرویس دهی پزشکی به اعضای کاروان آغاز شده ولی با اضافه شدن دارو و تجهیزات بیشتر به این مرکز ما سرویس دهی بهتری خواهیم داشت.

مرادی در خصوص وضعیت درمانگاه و محل آن گفت: درمانگاه کاروان ایران در طبقه هفتم ساختمان شماره ۸۰۸ که مختص کاروان ایران است واقع شده و شامل بخش های معاینه، فیزیوتراپی، ماساژ با دستگاه و بخش اختصاصی بانوان می باشد که به صورت شیفت بندی در طول شبانه روز آماده سرویس دهی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود.

مسئول کادر پزشکی درمانگاه ایران در دهکده بازی ها ادامه داد: پزشکان در قالب دو تیم ۴ و ۵ نفره طی هفته اول و دوم جای خود را عوض می کنند تا بتوانند بازدهی و سرویس دهی بهتر و مطلوب تری داشته باشند.

مرادی در ادامه یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده بخش بعدی داروها و مکمل های مورد نیاز ورزشکاران و کادر فنی امشب به اینچئون می رسد و فردا طبق برنامه ریزی در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

مرادی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و تمام امکانات فراهم شده تا با کمک کادر پزشکی ورزشکاران بتوانند عملکرد مطلوبی در این دوره از بازی های آسیایی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز