خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی اینچئون؛

ابراهیم فیروزی راهی کره‌جنوبی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۷۵

فیروزی پیش از این که سمت رییس کمیته داوران سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه را دارد در سال ۲۰۱۴ در رقابتهای قهرمانی والیبال نشسته معلولین جهان در لهستان قضاوت کرده است.

ابراهیم فیروزی داور بین المللی آذربایجانشرقی راهی بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم فیروزی از داوران بین المللی کشورمان برای قضاوت در چهاردهمین دوره بازیهای آسیایی راهی اینچئون شد تا نماینده داوری ایران اسلامی در این رقابتها باشد.

ابراهیم فیروزی پیش از این که سمت رییس کمیته داوران سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه را دارد در سال ۲۰۱۴ در رقابت‌های قهرمانی والیبال نشسته معلولین جهان در لهستان قضاوت کرده است. ابراهیم فیروزی به همراه علیرضا موسویان داور بین المللی هندبال ۲ نماینده استان در این رقابت‌ها هستند.

در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی نام میثم قجر - هادی تاجیک –سیدمهدی موسوی در رشته کبدی، مهدی انصاری در رشته شنا، فرزاد باهر ارسباران در رشته شمشیربازی، یوسف کرمی در رشته تکواندو، پرویز هادی در رشته کشتی، پرویز مردانی دوچرخه سواری کوهستان، سجاد هاشمی در رشته دوومیدانی، مهرداد صمصامی در رشته هندبال از آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی اینچون حضور خواهند داشت.

همچنین در کنار ورزشکاران، مجید بهرامی سرپرست تیم کبدی، علیرضا وصالی داور رشته شمشیربازی، اسمائ نیک ور داور قایقرانی، علیرضا موسویان داور رشته هندبال و ابراهیم فیروزی داور والیبال نهایی شده است.

همچنین در رقابت‌های پاراآسیایی معلولین اینچون حضور اسماعیل حسین‌پور چراغلو در رشته بسکتبال با ویلچر، حسین ممی پور، محمد رضا یعقوبی، علی کشفیا(سرپرست) و رضا کوجواری(مربی) در رشته تنیس با ویلچر، الناز عونی رشته تیراندازی، جلال خاکزادیه، مرضیه صدقی، سیامک صالح فرجزاده، محمدعلی ملک پور و مهدی هاشم زاده، بهمن رضایی و فیروز کاظم زاده(مربی) دوومیدانی، امیر پوررضوی، بهزاد زاد علی اصغر رشته فوتبال ۵ نفره، ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی والیبال نشسته(داور)، رقیه نعمتی در رشته والیبال نشسته بانوان، احمد دلجوان قدرتی مربی تیم وزنه برداری و حامد اصغریان شنای نابینایان قطعی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز