خبرگزاری کار ایران

مهم نیست صعود کنیم یا نکنیم؛

داورزنی: توقع داریم ملی‌پوشان لبخند رضایت بر لبان مردم بیاورند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۰۳

تیم‌های قدرتمندی را شکست دادیم. اصلا مهم نیست ما صعود کنیم یا نکنیم. مهم این است که بچه‌ها با نمایش خوبی از والیبال دل مردم را شاد کنند.

رییس فدارسیون والیبال با بیان اینکه اصلا مهم نیست که تیم ایران صعود کند یا نکند، گفت: مهم این است که بچه ها با نمایش خوبی از والیبال دل مردم را شاد کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی افزود: به نظرم عملکرد تیم ملی والیبال در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان فوق العاده بوده است. بچه‌های ما خیلی خوب کار کردند. تا به حال سابقه نداشته در قهرمانی‌جهانی شرکت کنیم و ۶ بازی را برنده شویم. مجموع پیروزی‌هایی که در تمام دوران حضورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان داشتیم، ۵ برد بوده است.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها در ۶ بازی برنده بودیم. تیم‌های قدرتمندی را شکست دادیم. اصلا مهم نیست ما صعود کنیم یا نکنیم. مهم این است که بچه‌ها با نمایش خوبی از والیبال دل مردم را شاد کنند.

رییس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه هنوز توقع داریم بچه‌ها جلوی صربستان جدای از اینکه صعود کنیم یا نکنیم، نمایش خوبی داشته باشند، گفت: تیم ایران باید امتیاز مسابقه با صربستان را بگیرند. من مطمئنم مردم شب‌گذشته از نحوه بازی بازیکنان راضی بودند. طبیعتا امروز هم توقع داریم ملی‌پوشان با بازی‌خوب لبخند رضایت را روی لبان مردم بیاورند. حالا مهم نیست که صعود کنیم یا جزو ۶ تیم اول برویم یا نرویم. هفتم یا هشتم هم شویم، با پنجم و ششمی خیلی فرقی ندارد. تلاش همه ما این است که از این فرصت خوب استفاده کنیم و تیم ما بتواند با پیروزی خوب مسابقات را تمام کند. چرا که شاید چهار تیم به قهرمانی جهان پا بگذارد. ولی من امیدوارم که اتفاقات دیگری در بازی های دیگر بیافتد. یعنی فرانسه لهستان را ببرد و یا آرژانیتن یک امتیاز از امریکا بگیرد ما هم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. با این اتفاقات ایران می تواند به مرحله بعد برسد.

داورزنی تصریح کرد: در هر حال به بچه ها خسته نباشید می گویم. کار سختی را مقابل ۱۴ هزار تماشاچی انجام دادند. لهستانی ها امکانات میزبانی و سیستم صوتی سالن به خوبی استفاده کردند. لهستانی ها از همه فرصت هایشان استفاده کردند که جو سالن را داشته باشند. تیم ایران در ست اول و دوم بازی تحت تاثیر جو سالن بود. به نوعی بچه های ما را تحت فشار قرار دادند، جو روانی روی عملکرد بچه ها تاثیر منفی گذاشت اما کم کم بچه ها از اواخر ست دوم با جو هماهنگ شدند و در ست سوم و چهارم خیلی خوب کار کردند و توانستند تغییر جدی در روند بازی دهند و بازی را در اختیار گرفتند.

وی افزود: این بازی تا ست پنجم شرایطش طوری بود که تا پوئن ۱۳ جلوتر از حریف بودیم اما باز فشار بیش از اندازه ای که روی بازیکنان بود تا هم نتیجه را بگیرند و هم تماشاگران و داوران کمک کردند تا لهستان برنده شود. یکی دواشتباه فردی هم مزید برعلت شد تا ایران سه بر دو باخت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه امروز در آخرین مسابقه دور دوم قهرمانی جهان به مصاف صربستان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز