خبرگزاری کار ایران

لهستان خیلی خیلی خوب بود؛

لوزانو: ایران به ۳ امتیاز دیدار با صربستان نیاز مبرم دارد

کد خبر : ۲۰۴۴۷۰

تیم ایران در ست چهارم والیبال خوبی به نمایش گذاشت. در حالیکه ست اول خوب نبود. من نمی‌دانم چرا خوب نبود، شاید هم عصبی بود.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال لهستان گفت: ایران اگر ۳ امتیاز مسابقه با صربستان را به دست آورد، احتمال صعود دارد.

به گزارش ایلنا، رائول لوزانو که از طرفداران پرو پا قرص والیبال ایران است، گفت: ایران برای صعود باید امروز از صربستان ۳ امتیاز بگیرد، اما لهستان موقعیت بهتری دارد با ۲ امتیازی که از ایران گرفت و حالا با یک امتیاز هم می‌تواند صعود کند. البته من نمی‌دانم نتیجه بازی لهستان با فرانسه چه می‌شود. اگر فرانسه ۳ بر صفر برنده شود.

وی درباره باخت تیم ایران به لهستان خاطرنشان ساخت: ایران در ست اول اصلا خوب نبود. نه سرویس خوبی زد و نه دریافت خوبی داشت. دریافت مهمترین مشکل ایران بود. لهستان نیاز داشت که بازی را ببندد و در ست سوم تا امتیاز ۲۲ این کار را کرد، اما بعد از آن شرایط برگشت.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان افزود: تیم ایران در ست چهارم والیبال خوبی به نمایش گذاشت. در حالیکه ست اول خوب نبود. من نمی‌دانم چرا خوب نبود، شاید هم عصبی بود.

لوزانو گفت: لهستان خیلی خیلی خوب بود. بازیکنانش فوق‌العاده بودند. وینارسکی شب فوق‌العاده‌ای داشت. البته مشکل آنها در این ست اوت شدن سرویس‌های‌شان بود. آنها سطح بالا بازی می‌کنند. این تیم هم مثل روسیه و برزیل تیم بزرگی است.

تیم ملی والیبال ایران شب‌گذشته در یک ماراتن سنگین ۳ بر ۲ مغلوب لهستان میزبان مسابقات قهرمانی جهان شد. ملی‌پوشان کشورمان از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه امشب به مصاف صربستان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز