خبرگزاری کار ایران

تیراندازی‌قهرمانی‌جهان - اسپانیا؛

رقابت بانوان جوان ایرانی برای کسب مدال

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۱۴

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، در هشتمین روز این رقابت‌ها، امروز دنبال می‌شود و ورزشکاران کشورمان، در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان و در رده سنی جوانان، به مصاف حریفان خود می‌روند.

هشتمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، در حالی کار خود را آغاز می‌کند که تیم تفنگ بانوان جوان کشورمان، در تفنگ ۱۰ متر بادی به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش ایلنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، در هشتمین روز این رقابت‌ها، امروز دنبال می‌شود و ورزشکاران کشورمان، در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان و در رده سنی جوانان، به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم سه نفره کشورمان را در این رشته فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی و سولماز نقی لو تشکیل می‌دهند که باید تا ساعاتی دیگر رقابت خود را برای کسب مدال در این مسابقات آغاز کنند.

از دیگر رشته‌های امروزتفنگ ۵۰ متر درازکش بانوان، تفنگ ۳۰۰ متر درازکش‌مردان، تراپ دوتایی‌مردان، تراپ‌دوتایی بانوان و مسابقات میکس است که ورزشکاران کشورمان در این رشته‌ها حضور ندارند. دیروز نیز حسین باقری در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان توانست در رده شصتم قرار گیرد.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ورزشکار و ۳۱۷۷نفر رشته از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می‌شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز