خبرگزاری کار ایران

والیبال نوجوانان آسیا - سریلانکا؛

چهار بازیکن ایران در جمع بهترین های آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۳۷

جواد کریمی پاسور تیم ایران بهترین پاسور مسابقات شد و عنوان بهترین مدافع وسط به علی اصغر مجرد رسید. رسول آقچه لی کاپیتان تیم ایران هم عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

دهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا درحالی شنبه شب در کلمبو سریلانکا پایان یافت که از میان هشت بازیکن برتر(بهترین بازیکنان) پنج عنوان به بازیکنان ایران رسید.

به گزارش ایلنا، رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا علاوه بر کاپ قهرمانی پنج عنوان بهترین های مسابقات را هم برای ایران به همراه داشت.

شنبه شب امیرحسین اسفندیار کوچک ترین عضو تیم نوجوانان ایران دو عنوان بهترین اسپکر قدرتی و بهترین پشت خط زن مسابقات را باهم به خود اختصاص داد.

جواد کریمی پاسور تیم ایران هم بهترین پاسور مسابقات شد و عنوان بهترین مدافع وسط به علی اصغر مجرد رسید. رسول آقچه لی کاپیتان تیم ایران هم عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

همچنین مین هان جان از چین تایپه دیگر اسپکر قدرتی برتر مسابقات شد و همچنین لیبروی تیم ژاپن هوریه توماهیرو بهترین لیبروی مسابقات شد. از تیم چین هم ژوآن تائو یکی دیگر از برترین مدافعان وسط مسابقات شد.

رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شنبه شب با قهرمانی تیم نوجوانان ایران به پایان رسید. والیبالیست های ایران در دیدار نهایی تیم ژاپن را سه بر صفر بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز