خبرگزاری کار ایران

به دلیل مصدومیت؛

محمدرضا براری بازی‌های آسیایی را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۶۷

با توجه به نظر پزشکان براری برای رسیدن به بهبودی نسبی ۶ هفته نیاز به استراحت و انجام تمرینات فیزیوتراپی دارد و با این حساب نمی تواند در بازی های آسیایی تیم ملی را همراهی کند.

محمدرضا براری وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان، در آستانه اعزام به رقابتهای بازیهای آسیایی، به دلیل پارگی عضله همسترینگ پا شانس حضور در اینچئون را از دست داد.

به گزارش ایلنا، بهمن زارع سرمربی تیم ملی وزنه برداری با تائید این خبر گفت: متاسفانه در تمرین لیفت روز پنجشنبه براری از ناحیه کشاله پای راست دچار آسیب دیدگی شدید شد اما پس از گرفتن MRI مشخص شد که از ناحیه کشاله دچار پارگی شده است. با توجه به نظر پزشکان براری برای رسیدن به بهبودی نسبی ۶ هفته نیاز به استراحت و انجام تمرینات فیزیوتراپی دارد و با این حساب نمی تواند در بازی های آسیایی تیم ملی را همراهی کند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که با توجه به آسیب دیدگی براری آیا امکان جایگزین کردن یک وزنه بردار دیگر وجود دارد یا خیر گفت: متاسفانه چنین امکانی نیست چون فقط یک روز تا اعزام گروه اول کاروان وزنه برداری ایران به بازی های آسیایی زمان باقی است. بنابر این ما مجبوریم با ۷ وزنه بردار در بازی های آسیایی حضور پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز