خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا؛

طالبی: آماده قهرمانی هستیم / وقت گرفتن مزد تلاش‌هایمان است

کد خبر : ۲۰۴۰۹۲

بازیکنان با توکل به خدا بدون ست باخته به فینال آمده‌اند و حالا هم همگی آماده جشن قهرمانی هستیم.

لیبروی تیم والیبال نوجوانان ایران می‌گوید: بازیکنان با توکل به خدا بدون ست باخته به فینال آمده‌اند و حالا هم همگی آماده جشن قهرمانی هستیم.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال نوجوانان ایران عصر شنبه دیدار فینال دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را به برابر ژاپن برگزار می‌کند. اسماعیل طالبی درباره این مسابقه می‌گوید: ما یک بار ژاپن را برده‌ایم اما بدون شک ژاپنی‌ها امروز با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند.

طالبی با اشاره به تمرینات تیم نوجوانان در پنج ماه اخیر گفت: تمرینات سنگین توپی و وزنه باعثشده فشار سنگین مسابقات را کم‌تر حس کنیم و تا فینال پیش برویم.

وی با اشاره به اهمیت سرویس و دریافت در بازی با ژآپن گفت: ما با زدن سرویس‌های خوب می‌توانیم حمله ژاپن را از کار بیاندازیم و از طرفی دریافت خوب می‌تواند قدرت حمله ما را افزایش دهد.

لیبروی دوم تیم نوجوانان گفت: روزها زیادی برای رسیدن به فینال آسیا تلاش کرده ایم و حالا وقت گرفتن مزد تلاش‌هایمان است.

دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز(۲۲ شهریور) با انجام دیدار فینال میان تیم‌های ایران و ژاپن پایان می‌یابد. این مسابقه ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز