خبرگزاری کار ایران

پیروزی‌‌ها با شانس بدست نیامده؛

وکیلی: حضور نوجوانان والیبال در فینال نتیجه کار گروهی بود

کد خبر : ۲۰۴۰۴۴

ما یک بار ژاپن را برده‌ایم و این اتفاقا کار را سخت می‌کند، چرا آنها با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند و ممکن است حتی دست به بازی ریسکی بزنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران پس از صعود به مسابقه فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: پیروزی‌های ما با شانس بدست نیامده، بلکه معتقدم این بردها نتیجه کار گروهی کادر فنی و مسوولان فدراسیون است.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی عنوان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ تیمی که ۶ بازی را با برد پشت سر گذاشته هر آن ممکن است یا یک لغزش آرزوهایش از بین برود اما بازیکنان من به لطف خدا عملکرد خوبی برابر چین در نیمه نهایی مسابقات داشتند.

وکیلی با بیان اینکه هنوز کار ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا تمام نشده گفت: ان‌شالله با ریکاوری خوب به مصاف ژاپن می‌رویم و با دست پر به تهران بر می‌گردیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره بازی فینال برابر ژاپن گفت: من دوست داشتم در فینال با چین‌تایپه بازی می‌کردیم تا کلکسیون بردهایمان تکمیل می‌شد. ما یک بار ژاپن را برده‌ایم و این اتفاقا کار را سخت می‌کند، چرا آنها با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند و ممکن است حتی دست به بازی ریسکی بزنند اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با برد از میدان مسابقه خارج شویم.

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که از چهاردهم شهریور در کلمبو سریلانکا آغاز شده فردا(شنبه ۲۲ شهریور) با برگزاری دیدار فینال میان تیم‌های نوجوانان ایران و ژاپن پایان می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز