خبرگزاری کار ایران

ولاسکو هنوز مورد مواخذه است؛

حسینی: آرژانتین ضعیف بود / می‌توانیم در لهستان قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۱۵

ولاسکو از تیم ما شناخت کافی داشت و نقاط ضعف و قوت ما را می دانست اما تیمش آنقدر ضعیف بود که نتوانست نتیجه بگیرد. ولاسکو در این بازی خیلی عصبی بود چون دوست نداشت به ایران ببازد

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: یکی از بهترین بازیهای خودمان را مقابل آرژانتین انجام دادیم وقاطعانه بردیم

امیر حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من بازی خیلی خوبی مقابل آرژانتین انجام دادیم و بچه های ما با تمام وجودشان بازی کردند، چون می خواستند نشان دهند موفقیت ما فقط مختص به ولاسکو نبوده و تلاش و زحمت خود بچه ها هم بوده است. به نظر من یکی از بهترین بازی های تیم ملی ما بود و آرژانتین را قاطعانه شکست دادیم.

وی افزود: فکر می کنم آرژانتین در همه تاکتیک ها مشکل داشت. آنها هم در دریافت، هم دفاع، ‌ هم سرویس و هم اسپک مشکل داشتند و خوب ظاهر نشدند. فکر می کنم تیم ولاسکو خیلی مشکل دارد. ولاسکو در ایران انواع و اقسام بازیکنان را داشت و راحت کار می کرد، اما در آرژانتین چنین شرایطی ندارد و هر چه تعویض کرد فایده ای نداشت.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال اظهار داشت: ولاسکو از تیم ما شناخت کافی داشت و نقاط ضعف و قوت ما را می دانست، اما تیمش آنقدر ضعیف بود که نتوانست نتیجه بگیرد. ولاسکو در این بازی خیلی عصبی بود، چون دوست نداشت به ایران ببازد چراکه درباره رفتنش از ایران هنوز مورد مواخذه همه هست که چرا ایران را ترک کرد. همین مسائل در بازی با ایران او را عصبی کرده بود.

وی در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل لهستان گفت: بچه های ما اگر از لحاظ فکری و ذهنی آماده باشند می توانند مقابل لهستان میزبان هم نتیجه بگیرند. از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم و بچه های ما در بهترین شرایط ممکن هستند و اگر از لحاظ ذهنی آماده شویم می توانیم مقابل لهستان نتیجه بگیریم. ما بدون تردید یکی از بهترین تیم های جهان در حال حاضر هستیم و در همه تاکتیک ها موفق عمل کرده ایم و اگر تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم مقابل لهستان نتیجه می گیریم.

حسینی در پایان درباره بخت ایران برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها نیز گفت: قهرمانی ما در مسابقات مردان جهان در لهستان برمی گردد به آماده سازی ذهنی بچه های ما و اگر مربیان تیم ملی بچه ها را به شرایط خوب فکری برسانند، می توانیم قهرمان شویم چون ما قهرمان جهان و لیگ جهانی را برده ایم، پس می توانیم در لهستان تیم اول دنیا شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز