خبرگزاری کار ایران

میزبانی کره‌ کار را سخت می‌کند؛

هروی: کاراته در اینچئون سربلند خواهد شد / ناداوری هم نمی‌تواند مانع مدال‌آوری ما شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۳۱

در ۵ دوره‌ای که کاراته ایران در بازی‌های آسیایی حضور داشته از سی فرصت ۲۳ مدال کسب کرده‌ایم، بنابر این کاراته یکی از بهترین تیم‌های ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی بوده است.

مربی تیم ملی کاراته اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: اعمال نفوذ داوران در مسابقات پیش رو محتمل است با این حال باید طوری عمل کنیم که جای هیچ حرف و حدیثی نماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام هروی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب درخصوص کسب عنوان سومی تیم ایران در مسابقات کاراته‌وان ترکیه اظهار داشت: در ترکیه ایران تنها کشوری بود که در کومیته مردان دو طلا گرفت در این رقابت‌ها تعداد زیادی از قهرمانان جهان حضور داشتند که برخی از آنها نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

وی در مورد بازی نکردن امیر مهدی‌زاده و حسین سمندر در کاراته‌وان استانبول افزود: این دو ملی‌پوش با مشکل آسیب‌دیدگی جزیی روبرو بودند که با توجه به فاصله اندکی که تا بازی‌های آسیایی در پیش داریم برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها تصمیم گرفتیم که آنها مسابقه ندهند.

مربی تیم ملی کاراته در مورد نتایج احتمالی ملی‌پوشان‌ایران در بازی‌های آسیایی یادآور شد: در ۵ دوره‌ای که کاراته‌ایران در بازی‌های آسیایی حضور داشته از ۳۰ فرصت ۲۳ مدال کسب کرده‌ایم، بنابراین کاراته یکی از بهترین تیم‌های ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی بوده، البته ما مشکلی به نام داوری داریم و کشور کره به عنوان میزبان بازی‌ها نیز از این ترفند برای کسب بهترین مدال‌ها استفاده خواهد کرد.

هروی گفت: یکی از دلایلی که باعثشده کاراته المپیکی نشود همین مشکل داوری‌هاست که متاسفانه از دست مربیان و همچنین مسئولان فدراسیون نیز خارج است، به طور مثال در بازی‌های آسیایی دوره قبل ورزشکار کویتی با حمایت‌خاص داوران تا فینال پیش رفت. این کار باعثشد تماشاگران به قدری داور را هو کردند که وی مجبور شد درست داوری کند و در نهایت این ورزشکار کویتی باخت و نقره گرفت.

مربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: در طول برگزاری اردوها تمرینات ما به گونه‌ای طراحی شده که در روز برگزاری مسابقات حتی مشکل داوری نیز نتواند سد راه بچه‌های ما شود. ملی‌پوشان ما از لحاظ جسمی و روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و مطمئن باشید در بازی‌های آسیایی اینچئون سربلند از تاتامی خارج خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز