خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری:

هنریک: امید چندانی به کسب مدال در بازی‌های آسیایی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۶۹

در این مدت علاوه بر حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه و همچنین لیگ‌کوهستان در شهر لاهیجان برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی ادامه دارد و قرار است فردا در رقابت‌های بین‌المللی استانبول نیز شرکت کنیم.

سرمربی آلمانی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان گفت: با نگاه واقع‌بینانه به شرایط ملی‌پوشان باید بگویم امید ما برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی اینچئون بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هری هنریک در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در مورد شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری در بخش کوهستان افزود: بعد از ورودم به ایران اردوها را با ۴ ورزشکار مرد آغاز کردم که تمرینات ما ابتدا بر اساس کارهای استقامتی بود، در ادامه آموزش‌های زندگی حرفه‌ای برای یک ورزشکار در اختیار دوچرخه‌سواران ایران قرار گرفت. بعد از ۳ هفته نیز تمرینات وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: در این مدت علاوه بر حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه و همچنین لیگ‌کوهستان در شهر لاهیجان برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی ادامه دارد و قرار است فردا در رقابت‌های بین‌المللی استانبول نیز شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری‌ایران در بخش کوهستان یادآور شد: با توجه به تلاش‌هایی که ورزشکاران‌ایران در این مدت در اردوها و مسابقات مختلف داشتند اگر بخواهیم با نگاه واقع‌گرایانه به شرایط آنها نگاه کنیم فکر می‌کنم در رتبه‌های سوم تا هفتم بازی‌های آسیایی قرار می‌گیریم.

وی در پایان گفت: البته این به این معنا نیست که ما هیچ امیدی به کسب مدال نداریم، اما واقعیت این را می‌گوید. به هر حال ما تلاش خودمان را انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز