خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا

عنوان شانزدهمی باقری در بین تیراندازان جهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۷۷

مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر بادی آقایان به پایان رسید و فینالیست های این رشته مشخص شدند.

مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر بادی آقایان، در راند دوم به پایان رسید و حسین باقری توانست علیرغم مقام ششمی در راند دوم، در مجموع جایگاه شانزدهم جهان را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی مسابقات تفنگ ۱۰ متر بادی آقایان به پایان رسید و فینالیست‌های این رشته مشخص شدند.

این رشته که در دو راند برگزار شد، در راند اول پوریا نوروزیان توانست در جایگاه هجدهم قرار گیرد؛ اما راند دوم در حالی آغاز شد که حسین باقری ورزشکار خوب کشورمان، در حالی که مدتی پیش تجهیزاتش به سرقت رفته بود، به مصاف حریفان خود رفت و توانست با کسب امتیاز ۶۲۴٫۵ در مکان ششم گروه خود یعنی راند دوم قرار گیرد، اما نتوانست به فینال راه یابد.

در این گروه ویتالی بوبنویچ با امتیاز ۶۲۹٫۷ با بیش از سی حضور جهانی از بلغارستان، نذار لوژینتس با امتیاز ۶۲۷٫۳ دارنده ۵ مدال رنگارنگ جهانی از روسیه و کائو یی فنگ با امتیاز ۶۲۶٫۳ و دارنده مدال ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ از کشور چین، در مکان های اول تا سوم این راند قرار گرفتند.

اما با پایان یافتن راند دوم این رشته، کیم سانگ دو(کره جنوبی)، ویتالی بوبنویچ(بلغارستان)، کائو یی فی(چین)، سرجی کروگلوف(روسیه)، لیو تیان یو(چین)، جرمی مونر(فرانسه)، یانگ هائوران(چین) و نذار لوژینتس(روسیه) به فینال تفنگ ۱۰ متر بادی مردان جهان راه یافتند.

در رده بندی نهایی حسین باقری توانست در میان ۱۱۶ ورزشکار، مکان شانزدهم جهان را به نام خود ثبت کند و پوریا نوروزیان نیز در جایگاه سی و دوم قرار گرفت.

در رده بندی تیمی نیز تیم کشورمان توانست در رده بیست و هشتم جهان قرار گیرد و کشورهای چین، روسیه و بلاروس در مکان های اول تا سوم ایستادند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ ورزشکار و ۳۱۷۷ نفر رشته از ۹۳ کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز