خبرگزاری کار ایران

تیراندازی‌قهرمانی‌جهان - اسپانیا؛

آغاز رقابت سه ورزشکار ایرانی در تفنگ و تپانچه

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۶۷

دومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان اسپانیا، با برگزازی مسابقه تفنگ ۱۰ متر بادی آغاز می‌شود که تیم کشورمان با ترکیب حسین باقری و پوریا نوروزیان، به مصاف رقیبان قدرتمند جهانی خود می‌رود.

اولین مسابقه از سری مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقه تفنگ ۱۰ متر بادی و تپانچه ۵۰ متر مردان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان اسپانیا، با برگزازی مسابقه تفنگ ۱۰ متر بادی آغاز می‌شود که تیم کشورمان با ترکیب حسین باقری و پوریا نوروزیان، به مصاف رقیبان قدرتمند جهانی خود می‌رود.

در بخش دیگر این مسابقات و در رشته تپانچه ۵۰ متر مردان، ابراهیم برخورداری، تنها تیرانداز تپانچه کشورمان در بخش مردان، در مرحله مقدماتی این مسابقات کار خود را آغاز می کند که فینال این رشته پس از مشخص شدن راه یافتگان به مرحله نهایی، فردا برگزار می‌شود. اما این مسابقات امروز در رشته تراپ نیز کار خود را آغاز می‌کند که در رشته‌های اهداف پروازی، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی‌جهان، با حضور ۲۰۲۵ ورزشکار و ۳۱۷۷ نفر رشته از ۹۳ کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می‌شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز