خبرگزاری کار ایران

استرس ما بیشتر از بلژیک بود؛

ظریف: می‌دانستیم مردم هم انتظاری جز برد ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۵۸

چند ساعت بیشتر نخوابیدیم. ظهر هم می‌خواستیم بخوابیم، نتوانستیم. فکر و خیال داشتیم که اگر ببازیم چه می‌شود. هر چند ما مدام انرژی مثبت به خودمان می‌دادیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران نتیجه همه فشارها و سختی‌ها را صعود ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان دانست.

به گزارش ایلنا، فرهاد ظریف بعد از برد ایران برابر بلژیک گفت: خیلی خیلی خوشحالم. همین. با فشاری که بعد از بازی فرانسه روی بازیکنان ما بود، ست اول خیلی برای‌مان سخت بود، اما تحمل کردیم. خدا را شکر در ادامه بازی نتیجه‌ای که می‌خواستیم گرفتیم. اولین صعود تیم ملی والیبال به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان را به همه مردم تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: استرس برای ما خیلی بیشتر از بلژیک بود. چراکه از ما توقع بیشتری بود. حداقل خودمان از خودمان توقع زیادی داشتیم و می‌دانستیم که مردم هم انتظاری جز برد ندارند. باورتان نمی‌شود اکثر بچه‌ها شب قبل از بازی به خاطر فشار و استرس به سختی خوابیدند. چند ساعت بیشتر نخوابیدیم. ظهر هم می‌خواستیم بخوابیم، نتوانستیم. فکر و خیال داشتیم که اگر ببازیم چه می‌شود. هر چند ما مدام انرژی مثبت به خودمان می‌دادیم. خدا را شکر همه سختی‌ها و فشارها نتیجه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز