خبرگزاری کار ایران

با بازی خوب جواز صعود گرفتیم؛

قائمی: مهم نتیجه‌گیری تیم است / صدرنشینی فرانسه قابل پیش‌بینی نبود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۰۲

در کار گروهی من باشم یا نباشم مهم نیست. مهم نتیجه‌گیری تیم است. همه بچه ها همدل هستند و انگیزه خاص خودشان را دارند و البته کادر فنی هم به خوبی آنها را هدایت می‌کنند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان برابر بلژیک بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با پیروزی به مرحله دوم صعود کردند.

به گزارش ایلنا، فرهاد قائمی بعد از برد تیم ایران برابر بلژیک گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. خدا را شکر مجوز دور دوم را گرفتیم. ان‌شاءا… در مرحله بعد خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم و والیبال با کیفیتی را به نمایش بگذاریم. مهم این است که خودمان چطور بازی کنیم تا همه کیفیت والیبال‌مان را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: در کار گروهی من باشم یا نباشم مهم نیست. مهم نتیجه‌گیری تیم است. خدا را شکر حالا تیم ما همین طوری است. همه بچه‌ها همدل هستند و انگیزه خاص خودشان را دارند و البته کادر فنی هم به خوبی آنها را هدایت می‌کنند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال با بیان اینکه قبل از شروع مسابقات تیم ایران اراده خاصی برای دو هدف داشت، گفت: ادامه روند درخشش والیبال ایران و زنده نگه‌داشتن خاطر زنده یاد حسین معدنی از جمله اهداف این تیم است. باید ببینیم کادر فنی چه برنامه‌ای برای بازی امروز مقابل پورتوریکو دارد و بعد هر چه بهتر بود را اجرا کنیم.

وی درباره سختی گروه ایران خاطرنشان کرد: در این مسابقات همه تیم‌ها خوب هستند، طوری که پیش‌بینی را سخت می‌کند. حتی صدرنشینی فرانسه هم قابل پیش‌بینی نبود. یا بلژیک تیم خوبی است و در ست‌اول برابر با ما بالا اومد و حتی یک ست هم از ما گرفت. جلوی تیم‌هایی که برای اولین بار بازی می‌کنیم با اینکه نکاتی را کادر فنی گفته یا آنالیز شده، اما کار کمی سخت است. تا یکی دو بار بازی نکنی و قلق کار دستت نیاید سخت است، ولی خدا را شکر با ۳ امتیاز بازی جواز صعود را گرفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز