خبرگزاری کار ایران

بلژیک به جنگندگی معروف بود؛

عبادی‌پور: نمی‌دانم پورتوریکو چه جور تیمی است / ما برد می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۳۱

من ایمان داشتم همه بچه‌ها عالی بازی می‌کنند. پس جایی برای استرس نمی‌ماند.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ایمان داشتم بازیکنان ایران برابر بلژیک عالی بازی می‌کنند و پیروز می‌شوند.

به گزارش ایلنا، میلاد عبادی‌پور پس شکست بلژیک مقابل ایران افزود: من ایمان داشتم همه بچه‌ها عالی بازی می‌کنند. پس جایی برای استرس نمی‌ماند.

وی جنگندگی حریف را تنها دلیل پیروزی سخت برابر این تیم دانست و گفت: بلژیک به جنگندگی معروف بود. این تیم در همه مسابقاتش خوب بازی کرده بود، اما ما به برد ۳ امتیازی احتیاج داشتیم تا به دور بعد صعود کنیم. به همین خاطر همه تلاش‌مان را بکار بردیم تا مقابل بلژیک عالی باشیم. همان تلاش و انگیزه هم باعثپیروزی شد.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه فراموش نکنیم پیروزی ۳ بر یک ایران مقابل بلژیک به معنای این نیست که آنها نتوانستند بازی کنند، تاکید کرد: بازیکنان ایران خیلی به آنها فشار آوردند. بلژیکی‌ها هر کار می‌خواستند کردند، ولی هر چقدر بیشتر تلاش می‌کردند، فشار ما هم بیشتر می‌شد و آخر سر هم ما کنترل بازی را به دست گرفتیم.

جوان‌ترین بازیکن ایران درباره دیدار امروز با پورتوریکو گفت: نمی‌دانم پورتوریکو چه جور تیمی است، اما به این برد هم نیاز داریم تا با صدرنشینی به دور بعد برویم. بازی امروز را هم برای برد می‌رویم. هر چند قابل پیش‌بینی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز