خبرگزاری کار ایران

شانس صعود تیم ما زیاد است؛

خوش‌خبر: فرانسه تیم ضعیفی نبود / بچه‌ها در باد ۲ برد امریکا و ایتالیا خوابیده بودند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۵۴

شاید اگر تحت فشار قرار می‌گرفتند و نیاز مبرم به امتیاز برای صعود داشتند، برنده می‌شدند، اما بد شروع کردند، بعد بازی را گرفتند، فرانسه هوشیار نشان داد.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ریکاوری بازیکنان از نظر روحی و روانی بعد از شکست برابر فرانسه سخت است.

به گزارش ایلنا، امیر خوش‌خبر افزود: ریکاوری تیمی که بازنده بازی است در حالی‌که خودش را برنده می‌داند، خیلی مشکل است. صبح بچه‌ها را آزاد گذاشتیم. بازیکنان معمولا جلسه‌‌ای غیر رسمی بین خود می‌گذارند و خیلی به آنها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نقش بارز و برجسته‌ای در بازگشت انگیزه پیروزی به بازیکنان دارد، گفت: معروف معمولا در این شرایط به صورت خصوصی خودش جسته و گریخته با صحبت‌هایش به تیم کمک می‌کند. بچه‌ها را جمع و جور می‌کند.

سرپرست تیم ملی والیبال افزود: کواچ نیز نشستی با بازیکنان داشت و بیشتر روی ریکاوری ذهنی بچه‌ها کار کرد تا مسائل فنی. امروز هم تیم ملی والیبال ایران جلسه فنی دارد.

خوش خبر درباره شانس‌ایران برای صعود تصریح کرد: شانس صعود تیم ما زیاد است. بازیکنان هم اعتقاد قلبی دارند که می‌توانند بلژیک را شکست دهند تا شرایط خیلی‌خوبی در مرحله بعد داشته باشند. همین مساله به ما کمک می‌کند تا ان‌شاءا… بازی خیلی خوب و منسجمی داشته باشیم. امیدوارم تیم برنده شود. این را هم باید بدانیم که با حمایت مسئولین مربوطه انگیزه بازیکنان مطمئنا بیشتر خواهد شد.

وی درباره باخت تیم به فرانسه گفت: دلیل نمی‌شود چون ۲ بازی را برده‌ایم، فرانسه را هم ببریم. فرانسه نشان داده، تیم خیلی خوبی است. من به بچه‌ها گفته بودم در بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ام واقعا خوب بازی می‌کردند. بازی با آرژانتین را دیدم که خیلی راحت برده بود. بازی با بلغارستان را دیدم. فرانسه تیم ضعیفی نبود و دیدید چقدر خوب و حساب شده کار کرد.

خوش‌خبر همچنین تاکید کرد: از طرفی بچه‌های ما هم در باد ۲ برد امریکا و ایتالیا خوابیده بودند. یک‌جور رضایت از خود داشتند که کارشان را تا اینجا خوب انجام داده‌اند. شاید اگر تحت فشار قرار می‌گرفتند و نیاز مبرم به امتیاز برای صعود داشتند، برنده می‌شدند، اما بد شروع کردند، بعد بازی را گرفتند، فرانسه هوشیار نشان داد. البته باید بگویم آنالیز آنها حرف نداشت. دقیقا روی نقاطی که ما می توانستیم امتیاز بگیریم، تیم ما را بسته بودند و بازیکنان ما را سورپرایز کردند. البته اگر ست چهارم را می‌گرفتیم برنده بازی بودیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه امروز شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف بلژیک می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز