خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان جهان - لهستان؛

کواچ: دست کم گرفتن فرانسه اشتباه بزرگی بود / تیم های صعود کننده قابل پیش بینی نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۷۵

ما در این بازی، مثل دو مسابقه گذشته بازی نکردیم. شاید بازی فرانسه را در سطح ایتالیا و امریکا نمی دانستیم. ولی دیدید که این اشتباه بزرگی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان فرانسه بهتر از ایرانی ها بازی کردند و باید به آنان پیروزی را تبریگ گفت.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ بعد از شکست شاگردانش برابر فرانسه در مسابقات قهرمانی جهان افزود: ما در این بازی، مثل دو مسابقه گذشته بازی نکردیم. شاید بازی فرانسه را در سطح ایتالیا و امریکا نمی دانستیم. ولی دیدید که این اشتباه بزرگی بود.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره پیش بینی اش از چهار تیم صعودکننده به مرحله دوم، گفت: ورزش در زمین اتفاق می افتد. هر تیمی ببرد صعود می کند. ما الان به فکر بازی بعدمان هستیم تا بتوانیم با حداکثر توان به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: الان مرحله دوم برای ما اهمیت ندارد. ضمن اینکه این گروه سخت و تیم های خوبی که در آن با هم روبرو می شوند، اجازه پیش بینی تیم های صعودکننده را به کسی نمی دهد. واقعا نمی شود پیش بینی کرد چه می شود.

تیم ملی والیبال ایران امروز در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان سه بر یک مغلوب فرانسه شد.

ملی پوشان والیبال ایران ساعت ۱۹ روز شنبه در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف بلژیک می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز