خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

کواچ: نتایج قابل پیش بینی نیست / معروف: می خواهیم مثل لیگ جهانی باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۶۸

مسابقات قهرمانی جهان مسابقه خیلی بزرگی است. البته گروه ایران هم خیلی قوی است. تیم من در لیگ جهانی خیلی خوب بود، اما اینجا نتایج قابل پیش بینی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: نتایج این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی جهان قابل پیش بینی نیست.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری قبل از آغاز هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در گروه چهارم، افزود: مسابقات قهرمانی جهان مسابقه خیلی بزرگی است. البته گروه ایران هم خیلی قوی است. تیم من در لیگ جهانی خیلی خوب بود، اما اینجا نتایج قابل پیش بینی نیست.

وی با بیان اینکه تیم ایران تلاش می کند روند موفقیتش را ادامه دهد، گفت: باید مسابقه به مسابقه درباره دیدارها فکر کنیم. می خواهیم خوب بازی کنیم و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره حضور تیم ایران در آمریکا گفت: من مربی والیبالم، سیاست شغل من نیست. تا آن جایی که به ورزش والیبال مربوط می شود ما خودمان را آماده کردیم تا اینجا والیبال بازی کنیم. ما برای بازی های دوستانه به امریکا رفتیم. خیلی از ایرانی های مقیم امریکا از ما حمایت کردند. امیدوارم سال آینده که در لیگ جهانی بازی می کنیم در لس آنجلس بازی های خوبی انجام دهیم و ایرانی ها حمایت کنند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز در این نشست خبری ابراز امیدواری کرد تیمش در این دوره رقابت ها نمایش خوبی داشته باشد، گفت: خوشحالیم که اینجا هستیم. مسابقات قهرمانی جهان جذاب است و ما دوست داریم مثل لیگ جهانی نمایش خوبی در آن داشته باشیم.

سعید معروف تصریح کرد: شرایط قهرمانی جهان با لیگ جهانی و هر مسابقه دیگری متفاوت است، با این حال تلاش می کنیم با نمایش والیبالی زیبا به دور دوم رقابت ها برسیم.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از شب گذشته در لهستان آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف ایتالیا می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز