خبرگزاری کار ایران

اعزام مرادی در قالب مقررات فدراسیون نبود؛

داوری: رکوردهای ملی‌پوشان در اینچئون تکرار شود، برای ما موفقیت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۶۱

نخستین مرحله اردوی ما آبان‌ماه گذشته و در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که با شروع فصل زمستان اردوها در کیش و قشم پیگیری شدند. سپس در چهارمحال و بختیاری و کاشان ادامه یافتند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ماتمامی تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتایج در بازی‌های آسیایی اینچئون انجام داده‌ایم و از این به بعد منتظر نتایج دوندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین داوری در نشست خبری امروز خود که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: از ابتدای ورود ما به فدراسیون و در اهداف میان مدت خود حضور پرقدرت در باز‌ی‌های آسیایی را مد نظر قرار دادیم به گونه ای که بعد از المپیک لندن تمامی برنامه‌های ما معطوف به بازی‌های آسیایی بود.

وی افزود: از آبان سال ۹۲ برنامه‌ها و اردوهای ما برای بازی‌های اینچئون آغاز شد که با دعوت ۶۰ دونده به اردو کار خود را آغاز کردیم.

داوری ادامه داد: نخستین مرحله اردوی ما آبان‌ماه گذشته و در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که با شروع فصل زمستان اردوها در کیش و قشم پیگیری شدند. سپس در چهارمحال و بختیاری و کاشان ادامه یافتند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه هر مرحله از اردوهای تیم ملی به مدت ۳ هفته بود، تصریح کرد: دراین مدت تمامی برنامه‌های بین‌المللی فدراسیون علی‌رغم برخی مشکلات بدون کم و کاستی‌ و به طور کامل اجرا شدند.

وی در مورد وضعیت تیم بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: نکته مهم در طول برگزاری اردوهای مختلف این بود که سطح فنی خانم‌ها به طرز چشم‌گیری ارتقا یافته، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از رکوردهای بانوان ما در سطح مدال‌آوری است.

داوری درخصوص نتایج دوندگان کشورمان در بازی‌های اینچئون گفت: در دوره گذشته این مسابقات در گوانگجو، در حقیقت یک هندوانه در بسته به مسابقات اعزام شد که البته با نتایج خوب و بی‌نظیری به کشور بازگشت. در حالیکه ما الان شناخت کافی از ملی‌پوشان دختر و پسر خود داریم و به همین جهت انتظار ما این است که به نتایج بهتری نسبت به بازی‌های آسیایی دور قبل کسب کنیم.

وی افزود: روی ملی پوشان دوومیدانی کشورمان هیچ فشاری نیست، چراکه آنها در طول سال در مسابقات و اردوهای متعدد شرکت کردند و ورودی‌های خوبی داشتند. بنابراین اگر بتوانند رکوردهای خود را تکرار کنند و یا افزایش دهند برای ما قابل قبول است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که با توجه به مثبت اعلام شدن دوپینگ دونده عربستانی و احتمال اعطای این مدال به سجاد مرادی آیا وی به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام می‌شود یا خیر خاطرنشان کرد: تا امروز خبر رسمی و قطعی در این باره به ما اعلام نشده، البته اگر این اتفاق بیفتد برای رشته دوومیدانی افتخار بزرگی است.

وی همچنین در مورد دلایل عدم اعزام مرادی به اینچئون افزود: نه فدراسیون دوومیدانی و نه کمیته ملی المپیک مخالف حضور او در اینچئون نیستند. مصدومیت مرادی چندی قبل در اردوی خود در بروجن بعد از طی ۶۰۰ متر شدت پیدا کرد، ضمن اینکه ما رکورد او را نیز می‌دانیم. در مجموع باید بگویم اعزام سجاد مرادی در قالب قوانین و مقررات فدراسیون دو و میدانی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز