خبرگزاری کار ایران

توقعات را از تیم ملی بالا نبریم؛

محمودی: زود است روی سکوی جهانی بایستیم / اینچئون برای ما مهمتر از لهستان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۶۹

طبیعی است بچه‌ها خسته باشند چون فشار زیادی در ماه‌های اخیر روی آنها بوده است. اعتقاد خودم این است که مسابقات جهانی مهم است اما مهم‌تر از آن بازی‌های آسیایی اینچئون است

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است که قرار گرفتن روی سکوی جهانی هنوز برای والیبال ما زود است و در دو سال آینده می‌توانیم چنین توقعی را از ملی‌پوشان کشورمان داشته باشیم و در حال حاضر باید دنبال قهرمانی در آسیا باشیم.

گفت‌وگوی بهنام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

*اولین بازی ما در مسابقات قهرمانی جهان مقابل ایتالیاست. این بازی را چطور می‌بینید؟
امیدوارم بازی خوبی شود و از گروه‌مان صعود کنیم. مطمئنا دراین تورنمنت تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم از این گروه صعود کنیم و در نهایت جزو ۸ تیم برتر جهان شویم.

*بازیکنان این روزها از خستگی بیش از حد خود صحبت می‌کنند، این مساله به تیم ضربه نمی‌زند؟
طبیعی است بچه‌ها خسته باشند چون فشار زیادی در ماه‌های اخیر روی آنها بوده است. اعتقاد خودم این است که مسابقات جهانی مهم است، اما مهم‌تر از آن بازی‌های آسیایی اینچئون است و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در اینچئون تیم افت نکند.

*شرایط ایتالیا را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
ایتالیا تیم خوبی است و شرایط آنها مثل ماست. ایتالیا تجربه بالایی دارد، اما می‌توانیم راحت مقابل آنها بازی کنیم. از این گروه ۴ تیم بالا می‌آیند و باید تلاش کنیم تا جزو ۳ تیم اول باشیم و صعود کنیم. باید هم در مسابقات لهستان خوب بازی کنیم و هم بدن بچه‌ها برای رقابت‌های اینچئون آماده باشد.

*این روزها از کواچ خیلی انتقاد می‌شود و می‌گویند تعویض‌های او جواب نمی‌دهد. این انتقادات را قبول دارید؟
من بازی‌های تیم ملی را در آمریکا ندیدم، اما مربیان ما باید به کواچ بیشتر کمک کنند. کواچ الان شناخت بیشتری از تیم ما پیدا کرده و می‌تواند راحت‌تر کار کند.

*در مسابقات لهستان می‌توانیم امیدوار به رفتن روی سکو باشیم؟
بعید است. سخت است در این مسابقات روی سکو برویم. بازیکنان ما اول باید برنامه‌ریزی کنند تا از گروه‌شان صعود کنند و جزو ۸ تیم باشند. الان رفتن روی سکوی‌جهانی برای ما زود است و طی ۲ سال آینده می‌توانیم به سکوی جهانی برسیم. الان فشار روی بچه‌ها زیاد است و نباید توقعات را بالا ببریم. برای ما مسابقات اینچئون مهم است چون روی طلای آن حساب کرده‌اند و در لهستان باید از نظر بدنی و روحی آماده شویم و نتیجه آن را در اینچئون ببنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز