خبرگزاری کار ایران

سلیمانی خبر داد؛

سرمربی تیم ملی بزرگسالان اسکواش ابقا می‌شود

کد خبر : ۱۹۸۹۵۴

نشست مسئول و اعضای کمیته تیم‌های ملی اسکواش با رییس، دبیر و نایب رییس بانوان این فدراسیون امروز برگزار شد.

نشست مسئول و اعضای کمیته تیم‌های ملی اسکواش با رییس، دبیر و نایب رییس بانوان این فدراسیون امروز برگزار شد. محور این نشست برنامه‌های ملی پیش رو به ویژه تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران بود.

به گزارش ایلنا، سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش در این نشست عنوان داشت: چهارسال طبق راهبردی که داشتیم اسکواش را در مسابقات بین المللی هدایت و در سال های سخت فشار اقتصادی مدال آوری کردیم.

وی ادامه داد: بر طبق سند راهبردی اسکواش، در سال‌های آتی باید حداقل در یکی از سکوهای آسیایی را کسب کنیم و این امر را در سایه کنترل خلقیات و جهت دهی و تحولات و برنامه‌هایی که برای ملی‌پوشان متصور هستیم انجام خواهیم داد.

سلیمانی افزود: این امر زمانی محقق خواهد شد که طبق اهداف تغیین‌شده سال‌جاری مبنی بر تمرکز زدایی با رویکرد گزینش نخبگان بیرون آمده از بطن مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی ها حرکت کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان اسکواش در مقام خود ابقا می‌شود و کمیته تیم‌های ملی موظف است جهت ارایه خدمات بهتر به ملی‌پوشان خصوصا در بزرگسالان فردی مدیر و مسئولیت پذیر را به عنوان سرپرست بانوان به فدراسیون معرفی نمایند تا سیاست های ملی را به سرمربیان و بازیکنان انتقال دهند و حافظ منافع بانوان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز