خبرگزاری کار ایران

با شکست مقابل قزاقستان؛

شاگردان پیمان اکبری چهارم شدند / نتیجه دور از انتظار ملی‌پوشان ب!

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۷۶

والیبال ایران در ۳ دوره قبلی این رقابت‌ها ۲ عنوان قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی به دست آورده بود و با کسب مقام چهارمی این رقابت‌ها به کار خود در چهارمین دوره پایان داد.

تیم ملی ب والیبال ایران با پذیرش شکست برابر قزاقستان در دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون والیبال آسیا رتبه چهارمی این رقابت‌ها را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی و آخرین روز رقابت‌ها والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز یکشنبه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می‌شود و تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار این مرحله به مصاف قزاقستان میزبان رفت. قرمز پوشان تیم ملی ب والیبال ایران در این دیدار ۳ بر یک مغلوب تیم ملی والیبال قزاقستان شدند تا به عنوان تیم چهارم این رقابت‌ها معرفی شوند.

تیم ملی ب والیبال ایران در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب قزاقستان میزبان این رقابت‌ها شد و جایزه ۱۲ هزار دلاری عنوان چهارمی را از آن خود کرد. قزاقستان میزبان این رقابت‌ها نیز جایزه ۱۵ هزار دلاری مقام سومی را به دست آورد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار نیز از ترکیب بازی‌های قبلی ایران شامل رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد. آرمین رنجبر به دلیل مصدومیت در دیدار امروز ایران و قزاقستان در فهرست بازیکنان کشورمان نبود و تیم ایران با ۱۱ بازیکن به مصاف هند رفت.

آندری پاتروکف سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان که در ۵ مسابقه قبلی نیز از روی صندلی خود بلند نشده بود، در دیدار رده بندی با تیم ایران نیز بسیار خونسرد و از روی صندلی شاگردان خود را هدایت کرد. میانگین سن بازیکنان ایران ۲۴ و قزاقستان ۲۸ سال است که چهار سال از بازیکنان ایران بیشتر سن دارند. میانگین قد بازیکنان ایران ۱۹۷ سانتی متر است و بازیکنان قزاق نیز میانگین قدشان ۱۹۷ سانتی متر است که از این نظر دو تیم تفاوتی با یکدیگر ندارند.

داور نخست این مسابقه(Nathanon Sowapark) از کشور تایلند بود که(Szydiowski Robert) داور بین المللی استرالیا نیز او را به عنوان داور دوم در قضاوت همراهی کرد. حدود هزار تماشاگر این مسابقه را در سالن تماشا کردند که در بین آنها تعدادی ایرانی با پرچم‌های ایران نیز حضور داشتند.

مسابقه ایران و قزاقستان در ۲۲ دیدار گذشته این رقابت ها بیشترین تماشاگر را داشت. ۱۲ توپ کوچک والیبال از سوی بازیکنان دو تیم ایران و قزاقستان به سوی تماشاگران پرتاب شد. بولتن و پوسترهای باقی مانده این رقابت‌ها نیز از سوی مسئولین اجرایی مسابقات در بین تماشاگران قزاقستانی پخش شد.

والیبال ایران در ۳ دوره قبلی این رقابت‌ها ۲ عنوان قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی به دست آورده بود و با کسب مقام چهارمی این رقابت‌ها به کار خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا پایان داد. پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و قزاقستان دو مسابقه برگزار شده بود که تیم استرالیا با شکست تایلند به رتبه هفتمی دست یافت و چین نیز ژاپن را از سر راه برداشت رتبه پنجمی را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز