خبرگزاری کار ایران

پزشک تیم ملی والیبال:

رنجبر به دیدار با قزاقستان هم نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۸۵

رنجبر از ناحیه کشانه ران با مصدومیت روبروست و نمی تواند ملی پوشان والیبال ایران را در دیدار رده بندی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا همراهی کند.

آرمین رنجبر پشت خط زن تیم ملی ب والیبال ایران به دلیل مصدومیت در دیدار رده بندی جام کنفدراسیون والیبال آسیا بین ایران و قزاقستان حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، رنجبر از ناحیه کشانه ران با مصدومیت روبروست و نمی تواند ملی پوشان والیبال ایران را در دیدار رده بندی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا همراهی کند. علی محمدی‌فرد فیزیوتراب تیم ملی ب والیبال درباره چگونگی مصدومیت این بازیکن گزارش زیر را ارائه کرد.

آرمین رنجبر قبل از بازی تدارکاتی تیم ملی ب در چین در دو مورد از درد ناحیه کمر شکایت داشت که با انجام درمان فیزیوتراپی و طب سوزنی درمان شد و به عملکرد حداکثری رسید. این بازیکن در اردوی تدارکاتی چین نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها در یک مورد ابراز اندکی درد داشت که با درمان دارویی کنترل شد. رنجبر بعد از اردوی چین در تمرینات تهران هم هیچ مشکل خاصی نداشت و در تمرینات نمایش خوبی داشت. وی در شروع جام کنفدراسیون والیبال آسیا از ناحیه کمر درد خاصی نداشت و در دیدار مقابل تیم تایلند نیز امتیاز آورترین بازیکن شد.

پشت خط زن تیم ملی ب در دیدار با تایلند به دلیل برخورد توپ از ناحیه انگشت شست دست چپ دچار ضرب دیدگی شد که بلافاصله درمان وی آغاز شد و برای جلوگیری از آسیب مجدد از گچ مخصوص فایبر گلاس استفاده شد که هم درد را کاهش داد و درمان را با موفقیت تکمیل کرد. این بازیکن تیم ملی ب والیبال ایران در تمرین قبل از مسابقه با استرالیا از ناحیه کمر احساس درد کرد با درمان فیزیوتراپی و طب سوزنی درد بازیکن کنترل شد و برای جلوگیری از افزایش مشکل برابر استرالیا به میدان نرفت.

درد کمر رنجبر به گفته خودش قبل مسابقه با ژاپن به صورت کامل برطرف شد، اما متاسفانه در هنگام گرم کردن قبل از شروع بازی با ژاپن در اسپک های نمایشی دچار کشیدگی درجه دو از ناحیه عضلات کشانه ران سمت چپ شد. میزان درد این بازیکن به حدی بود که حتی توان نشتن بر روی نیمکت را نداشت. رنجبر دلیل احساس درد زیاد نتوانست در دیدار مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی و هند در مرحله نیمه نهای به زمین برود و برای تشخیص و درمان ۱۰۰ درصد نیاز به گرفتن MRI از ناحیه آسیب دیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز