خبرگزاری کار ایران

مدال‌آوران آسیایی کاراته تقدیر شدند؛

سمندر: به وعده‌های خود عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۶۸

ما امسال اگرچه نسبت به سال قبل کمتر مدال طلا گرفتیم، اما با کسب ۱۳ نشان طلا و برای نخستین بار در تاریخ کاراته‌ایران، بر روی سکوی قهرمانی قاره‌کهن ایستادیم.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: خوشحالم با مدال‌های قهرمانان خود در مسابقات آسیایی مالزی، تا حدودی به وعده‌های خود عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تقدیر از مدال‌آوران مسابقات قهرمانی آسیا روز پنجشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و به همت هیات کاراته استان تهران با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رئیس فدراسیون کاراته و جمعی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان کاراته پایتخت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد مهدی عطایی رئیس هیات کاراته استان‌تهران گفت: روز اولی که وارد هیات تهران شدم، به رئیس فدراسیون و همچنین خانواده کاراته پایتخت قول دادم برای اعتلای کاراته استان بکوشم و حالا خوشحالم با مدال‌های قهرمانان خود در مسابقات آسیایی مالزی، تا حدودی به وعده‌های خود عمل کردیم.

وی افزود: در کسب این موفقیت‌ها، هم فدراسیون کاراته و هم اداره کل ورزش استان، با راهنمایی‌های خود ما را در راه پیشبرد اهداف‌مان یاری رساندند و امیدوارم در سال آینده، کاراته‌تهران به جایگاه واقعی خود در کاراته کشور و همچنین در ابعاد بین المللی دست پیدا کند.

در بخشی دیگر از این آیین، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته گفت: سال‌گذشته و در کشور امارات، مسابقات رده‌های سنی به صورت یکجا برگزار شد که تیم کشورمان مدال‌های فراوانی به دست آورد، اما امسال رقابت‌های نوجوانان، جوانان و امید به شکل سابق خود برگشت و بازی‌ها به شکل جداگانه برگزار شدند. ما امسال اگرچه نسبت به سال قبل کمتر مدال طلا گرفتیم، اما با کسب ۱۳ نشان طلا و برای نخستین بار در تاریخ کاراته‌ایران، بر روی سکوی قهرمانی قاره‌کهن ایستادیم.

وی با بیان اینکه باید تیم نوجوانان، جوانان و امید را برای آینده حفظ کنیم، درخصوص بازی‌های آسیایی اینچئون نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه کاراته سابقه‌ای ۵۰ ساله در ایران دارد، باید سعی‌مان را به کار ببندیم هم پرچم مقدس کشورمان و هم پرچم کاراته در ایران را بالا ببریم.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان در مورد وضعیت کاراته در استان‌تهران یاد آور شد: خوشحالم شخصی بر مسند هیات تهران قرار دارد که شبانه‌روز برای این ورزش کار می‌کند. بنده گاهی اوقات شب‌ها از جلوی درب سالن کبکانیان که رد می‌شوم، می‌بینم هنوز رئیس و بقیه مسئولان هیات‌کاراته تهران مشغول کار هستند و این جای افتخار دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم، از ۴ دختر مدال‌آور کاراته‌تهران در بازی‌های آسیایی مالزی به نام‌های زکیه رحمانی، ملیکا احمدی، فاطمه صادقی و مینا یوسفی و مربیانشان فرحناز ارباب، فاطمه مستور بک، راضیه جلیل‌پور و فاطمه بغلانی‌پور تقدیر شد. همچنین از حسین کوهی و مجید صافی از مربیان تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز