خبرگزاری کار ایران

پس از کنار رفتن مولر آلمانی؛

شب‌انگیز، سرمربی تیم واترپلوی جوانان‌‌ ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۳۵

وی نزدیک به ۱۰ سال سابقه سرمربیگری و مربیگری تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان‌ ایران را در کارنامه دارد. کارکردن در کنار مربیان بزرگی چون ماتیچ و کواکوویچ در سوابق دوران مربیگری او دیده می‌شود.

پس از برگزاری جلسه کمیته فنی حمید شب‌انگیز با دریافت حکمی از سوی رضوانی به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان ایران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، با برگزاری جلسه کمیته فنی واترپلو در تاریخ ۲۵ مرداد، محسن رضوانی با صدور حکمی حمید شب‌انگیز را به سمت سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران منصوب کرد.

شب‌انگیز متولد سال ۱۳۴۴ و اصفهانی است. او ۱۰ سال عضو تیم ملی واترپلو ایران بوده است. پس از دوران بازیگری حرفه‌ای، وی نزدیک به ۱۰ سال سابقه سرمربیگری و مربیگری تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان‌ایران را در کارنامه دارد. کار کردن در کنار مربیان بزرگی چون ماتیچ و کواکوویچ در سوابق دوران مربیگری او دیده می شود.

قهرمانی ۳ دوره پیاپی رقابت‌های لیگ برتر واترپلو همراه با تیم فولاد ماهان سپاهان نیز گوشه‌ای از سوابق مربیگری حمید شب‌انگیز در سطح باشگاهی به شمار می‌رود. نخستین مدال طلا و نقره تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های آسیایی هم در دوره مربیگری او به دست آمده است.

پیش از این لوتوس مولر آلمانی هدایت تیم واترپلوی جوانان را برعهده داشت که پس از نتایج ضعیف در رقابت‌های قهرمانی جهان در ترکیه از این سمت کنار رفت. شب‌انگیز پیش از این ریاست هیات‌شنای اصفهان را برعهده داشت که به دلیل برخی مشکلات از این سمت برکنار شد.

تیم واترپلوی جوانان آبان‌ماه جاری رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی را پیش رو دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز