خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور:

کسب مقام اول توسط استان اصفهان در ۱۱ شاخص ورزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۷۷

با آرامشی که امروز در ورزش اصفهان حاکم شده است امیدواریم ورزش این استان به سمت قهرمانی در همه رشته‌ها حرکت کند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در استان اصفهان گفت: اقدامات خوبی در زمینهٔ ورزش همگانی بانوان در استان اصفهان صورت گرفته است. و مقام اول را در سطح کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا شعبانی بهار، با بیان اینکه در بحثارزیابی در ۱۱ شاخص استان اصفهان مقام اول را کسب کرده است، افزود: امیدواریم با آرامشی که امروز در ورزش این استان حاکم شده است ورزش این استان به سمت قهرمانی در همهٔ رشته‌ها حرکت کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش‌های همگانی گفت: با توجه به اینکه برای این ورزش‌ها می‌توانیم مکان‌های عمومی و پارک‌ها را اختصاص دهیم، از شهرداران تقاضا داریم که در این خصوص با ادارهٔ کل ورزش و جوانان همکاری داشته باشند.

استاندار اصفهان نیز در ادامه گفت: سرانهٔ فضاهای ورزشی برای هر شخص در استان اصفهان یک سوم کل کشور یعنی ۳۲ صدم مترمربع است که این مقدار زیبندهٔ این استان نیست.

رسول زرگرپور، در دیداربا معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشورگفت: به دلیل وجود حواشی زیاد در سال‌های اخیر، ورزش استان اصفهان نتوانسته در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر باعثتنزل جایگاه واقعی ورزش استان شده است.

وی با بیان اینکه سرانهٔ فضاهای ورزشی برای هر شخص در استان اصفهان یک سوم آمار کل کشور یعنی ۳۲ صدم مترمربع است، تصریح کرد: این مقدار در کل کشور یک متر است ولی متاسفانه سرانهٔ فضاهای ورزشی برای هر شخص در استان اصفهان رضایت بخش نیست.

استاندار اصفهان افزود: با حضور مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان خوشبختانه بسیاری از حواشی از بین رفته است. وبه مسائل اصلی پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز آرامش خوبی در ورزش استان ایجاد شده است، عنوان نمود: ورزش استان در مسیر ارتقا در حرکت است و باشگاه‌ها از حاشیه فاصله گرفته‌اند. آرامشی که امروز در ورزش استان ایجاد شده است بستری را برای پیشرفت و ارتقای ورزش استان فراهم خواهد کرد.

استاندار اصفهان به ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: مدیریت استان امیدوار است که مسائل مربوط به این ورزشگاه هرچه سریع‌تر حل شود وتفویض اختیار به استان هرچه زود‌تر عملی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز