خبرگزاری کار ایران

والیبال‌جام کنفدراسیون‌آسیا - آلماتی؛

پیروزی تیم ملی والیبال ب مقابل تایلندی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۵۱

والیبال ایران با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا در این رقابت‌ها است.

تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین بازی خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به شکست تایلند شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز دوشنبه با دیدار تیم های ملی ب ایران و تایلند در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار که از ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد موفق به شکست ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال تایلند شدند تا نخستین گام را با پیروزی بردارند.

تیم ملی ب ایران در ست اول و سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف شد، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶،۲۵ بر ۱۹ و ۱۸ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا در نهایت ۳ بر ۲ پیروز این میدان باشد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی و کسب ۲ امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تایلند با یک امتیاز در رتبه دوم. تیم‌های استرالیا و چین دیگر تیم‌های گروه ایران نیز در دومین دیدار روز نخست به مصاف یکدیگر می‌روند.

میانگین سن بازیکنان ایران ۲۴ سال و تایلند ۲۴.۱ است که از این نظر در شرایط تقریبا یکسان هستند، اما میانگین قد بازیکنان ایران ۱۹۷ سانتی‌متر است و تایلند میانگین قد بازیکنانش ۱۸۹ سانت یعنی ۸ سانت کمتر از ایران است.

تیم ملی ب والیبال ایران فردا سه‌شنبه در دومین مسابقه خود از ساعت ۱۶ به وقت محلی و ۱۴ و ۳۰ به وقت تهران به مصاف چین قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها می‌رود. داور نخست این مسابقه از کشور قزاقستان بود که داور ژاپنی نیز او را همراهی می‌کرد.

حدود ۲۰۰ تماشاگر این مسابقه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی از نزدیک تماشا کردند که تعدادی از آنها ایرانیان مقیم این شهر بودند. والیبال ایران با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا در این رقابت‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز