خبرگزاری کار ایران

هجدهمین دوره لیگ‌برتر دوومیدانی؛

مرحله پایانی لیگ‌دوومیدانی پنجشنبه آغاز می‌شود / آخرین مهلت برای کسب‌ورودی اینچئون

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۸۹

مرحله پایانی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور آخرین مهلت جهت کسب حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی، برای دوومیدانی‌کاران بشمار می‌آید.

سومین و آخرین مرحله از هجدهمین دوره لیگ‌برتر دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه(۳۰ و ۳۱ مردادماه) در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مرحله پایانی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور آخرین مهلت جهت کسب حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی، برای دوومیدانی کاران بشمار م آید.

در این مسابقات بیش از ۱۰۰ دوومیدانی کار، از تیم های های موسسه مالی و اعتباری افضل توس، خوزستان، هرمزگان، نفت تهران، شهرداری تبریز، بنیان بتن پیشرو لرستان، قزوین، سبک سازان شرق خراسان شمالی، مازندران، شهرداری سنندج، مقاومت اصفهان، خلیج فارس بوشهر، گلستان، ذوب آهن و البرز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله اول این مسابقات ۵ و ۶ تیر ماه و مرحله دوم در تاریخ ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تا پایان مرحله دوم تیم نفت تهران ۱۹۴ امتیاز صدرنشین این رقابت ها است و تیم های موسسه مالی و اعتباری افضل توس و خلیج فارس بوشهر به ترتیب با ۱۶۰ و ۸۷ امتیاز در جایگاههای دوم و سوم ایستاده اند.

یاد آور می شود، سال گذشته و در جریان هفدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاه های کشور، تیم پیکان که از غایبان لیگ هجدهم است، قهرمان شد و تیم های نفت و مقاومت خوزستان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز