خبرگزاری کار ایران

تکواندوی نظامیان جهان(سیزم) تهران؛

یعقوبی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد

کد خبر : ۱۹۶۰۴۹

بیست و دومین دوره رقابت های نظامیان جهان(سیزم) میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندو، از روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شد.

تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان در ادامه مبارزات خود در مسابقات سیزم بازهم برتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت‌های نظامیان جهان(سیزم) میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندو، از روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شد که امروز و در ادامه این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۸ - و ۸۷ + کیلوگرم با حضور ۱۸ کشور در خانه تکواندو در حال پیگیری است.

این رقابت‌ها در کلاس G۱ برگزار می‌شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد. ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان که در نخستین دیدار مقابل نماینده تونس، با نتیجه ۱۵ بر یک به برتری رسیده بود، در دومین مبارزه خود به مصاف " هانگ مین " از ویتنام رفت و در پایان راند دوم، ۱۴ بر ۲ به برنده شد تا مبارزه به سود او به اتمام برسد. یعقوبی برای رسیدن به مرحله فینال باید با برنده دیدار روسیه و ارمنستان مبارزه کند. در این وزن تکواندوکاران چین و برزیل نیز راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در وزن ۸۷ + کیلوگرم، کاظم قشقایی نماینده کشورمان نتیجه را به روسیه واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن تکواندوکاران برزیل، روسیه، چین به جمع ۴ تکواندوکار برتر سنگین و زنان راه یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز