خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده خبرداد:

باشگاه ماشین‌سازی زیر پوشش شهرداری‌تبریز قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۸۶

با تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز، ماشین سازی زیر پوشش باشگاه شهرداری‌تبریز قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز اعلام کرد: با تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری‌تبریز، ماشین‌سازی زیر پوشش باشگاه شهرداری تبریز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال درخواست شمار زیادی از هواداران خونگرم ماشین سازی، شورای اسلامی کلانشهر تبریز موضوع احیای این باشگاه را در دستور کار خود قرار داد و با پیگیری‌های بی‌وقفه، سرانجام شورای سازمان ورزش شهرداری با قرار گرفتن باشگاه ماشین سازی زیر پوشش باشگاه شهرداری موافقت کرد و مقرر شد تیم فوتبال ماشین سازی جایگزین تیم فوتسال شهرداری تبریز شود.

به گفته عضو ناظر شورای اسلامی شهر تبریز در هیات مدیره باشگاه شهرداری، جایگزینی ماشین سازی با تیم فوتسال شهرداری تبریز به دنبال واگذاری امتیاز این تیم فوتسال به باشگاه مس سونگون در روزهای گذشته صورت می‌گیرد.

حاجی‌زاده افزود: به این ترتیب بودجه در نظر گرفته شده برای تیم فوتسال شهرداری تبریز جهت حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ بر‌تر باشگاههای کشور به تیم فوتبال ماشین سازی اختصاص خواهد یافت تا در رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های فوتبال کشور حاضر شود.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه با تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری، باشگاه ماشین سازی زیر پوشش باشگاه شهرداری قرار می‌گیرد اما ماشین سازی با ساختار سازمانی مستقل و زیر نظر هیات مدیره مستقل از شهرداری، اداره خواهد شد.

حاجی‌زاده در عین حال با بیان اینکه مسئولیت باشگاه ماشین سازی با سازمان ورزش شهرداری تبریز خواهد بود، افزود: هیات مدیره جدید باشگاه ماشین سازی را نیز شهردار تبریز در آینده نزدیک انتخاب و معرفی خواهد کرد.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر تبریز در هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری همچنین گفت: بر پایه تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری، مقرر شد همه بدهی‌های ماشین سازی پس از حسابرسی کار‌شناسی، پرداخت شود.

این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اضافه کرد: بر همین اساس هیات فوتبال استان موظف شده با هماهنگی فدراسیون فوتبال تا ۱۰ روز آینده اعلامیه‌ای صادر و مطابق آن اعلامیه، هرگونه طلبکاری احتمالی اشخاص حقیقی یا حقوقی را گردآوری کند به گونه‌ای که بعد از مدت زمان اشاره شده هرگونه اعلام طلبکاری مورد قبول نخواهد بود و باشگاه شهرداری مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شناسنامه فوتبال آذربایجان است، تعیین تکلیف این تیم و قرار گرفتن ماشین سازی در مسیر تعالی را هدیه کوچکی از سوی مدیریت شهری تبریز به ویژه خادمین مردم در شورای اسلامی این کلانشهر عنوان کرد و گفت: آرزوی مسئولان شهر همانند آرزوی فوتبالدوستان آذربایجان و هواداران تیم فوتبال ماشین سازی حضور سبزپوشان تبریز در سطح اول فوتبال کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز