خبرگزاری کار ایران

صابر خبر داد:

بانوان خراسانی نایب قهرمان کونگ‌فو کشور شدند

کد خبر : ۱۹۵۵۶۴

رقابت های کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در سالن ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

رییس هیأت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان رضوی از نایب قهرمانی تیم بانوان استان در رقابت‌های کشوری در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی صابر گفت: رقابت های کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در سالن ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. وی افزود: بیش از ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۴ تیم از سراسر کشور در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

رییس هیأت هنرهای رزمی و کونگ‌فو خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم بانوان استان پس از تیم فارس و بالاتر از تیم آذربایجان شرقی به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی به درخشش بانوان کونگ‌فوکار استان در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: عاطفه بانوی کونگ‌فوکار وزن ۷۶ - کیلوگرم استان با کسب مدال طلا این مسابقات مجوز حضور در اردوهای تیم ملی را به دست آورد.

صابر عنوان کرد: الهه میرزادوستی، آرزو شجری و سمیه خشت‌زر نیز به ترتیب در اوزان ۴۸،۶۶ و ۸۱ کیلوگرم این مسابقات به مدال نقره دست یافتند.

وی گفت: اکرم حسن‌زاده، فرح فروغیان، انسیه قدیمی‌مقدم و فرزانه امان‌زاده نیز به ترتیب در اوزان ۵۴،۶۲، ۷۱ و ۸۱ کیلوگرم، مدال برنز مسابقات قهرمانی کونگ فو کشور را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز