خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌وزنه‌برداری المپیک‌نانجینگ؛

رقابت دشوار بیرالوند و رضازاده با روسیه، ارمنستان و ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۱۹

بیرالوند و رضازاده ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان ایران برای کسب مدال در بازی های المپیک نانجینگ چین باید با وزنه بردارانی از روسیه، ارمنستان و ازبکستان رقابت کنند.

رضا بیرالوند و سعید رضازاده ملی پوشان تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در دسته های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم با توجه به فهرست اولیه اعلامی، برای کسب مدال در بازیهای المپیک نانجینگ چین باید با وزنه بردارانی از روسیه، ارمنستان و ازبکستان رقابت کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس فهرست اولیه مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک نانجینگ، رقابت های وزن ۸۵ کیلوگرم با حضور پنج وزنه بردار برگزار می شود که ختاک خوگایف از روسیه با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود.

در این دسته فرخودبک سوبیروف از ازبکستان و رضا بیرالوند از ایران به ترتیب با ۳۲۵ و ۳۲۰ کیلوگرم در رده های دوم و سوم قرار دارند.

خوگایف روس سال گذشته عنوان قهرمانی جهان و اروپا را به دست آورد و بهترین رکورد مجموعش نیز ۳۲۶ کیلوگرم بود. این درحالی است که رضا بیرالوند سال گذشته با حدنصاب مجموع ۳۱۲ کیلوگرم قهرمان آسیا شد.

در دسته فوق سنگین هم که هشت وزنه بردار حضور دارند، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود. این وزنه بردار ارمنستانی که سال گذشته عنوان قویترین نوجوان جهان را به دست آورد، امسال و در رقابتهای قهرمانی اروپا با رکورد مجموع ۳۹۷ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

بعد از مارتیروسیان، تاماش کادوسی از صربستان با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم دوم است وآنتونی کولیت از فرانسه هم با ۳۲۵ کیلوگرم در جای سوم قرار دارد. در این دسته سعید رضازاده از ایران با رکورد ورودی ۳۲۰ کیلوگرم رقابت نزدیکی با دو وزنه بردار صرب و فرانسوی خواهد داشت.

رضا بیرالوند دارنده طلا یک ضرب، طلا دو ضرب و طلا مجموع رقابت های قهرمانی ۲۰۱۴ نوجوانان آسیا در دسته ۸۵ کیلوگرم و سعید رضازاده در دسته به اضافه ۹۴ کیلوگرم هم دارنده مدال برنز یک ضرب، نقره دو ضرب و برنز مجموع رقابت های قهرمانی ۲۰۱۴ نوجوانان آسیا هستند.

دومین دوره المپیک نوجوانان از ۲۵ مرداد تا ششم شهریور در ۳۰ رشته ورزشی در شهر نانجینگ چین برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران با ۱۷ ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز