خبرگزاری کار ایران

مسئولان به پهلوانان بیشتر توجه کنند؛

میرزاپور: خدا من را لایق بازوبند پهلوانی دانست / مسئولیتم سنگین‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۷۵

علاوه بر مسائل فنی و اصول تکنیکی ورزش‌کشتی پهلوانی، به نظرم خدا یک نفر را لایق دریافت عنوان پهلوانی می‌کند که امسال این افتخار نصیب من شد.

پهلوان ایران تاکید کرد که مفتخر شدن به عنوان پهلوان کشور باعثسنگین‌تر شدن مسئولیت بنده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخاب خود برای دریافت بازوبند پهلوانی خاطرنشان کرد: هر ساله مسابقات پهلوانی برگزار می‌شود که چندی قبل این رقابت‌ها در سمنان برگزار شد. بعد هم که در مسابقات انتخاب پهلوان پایتخت شرکت کردم و موفق به کسب مقام قهرمانی شدم.

وی افزود: علاوه بر مسائل فنی و اصول تکنیکی ورزش‌کشتی پهلوانی، به نظرم خدا یک نفر را لایق دریافت عنوان پهلوانی می‌کند که امسال این افتخار نصیب من شد.

پهلوان ایران ادامه داد: با این افتخاری که امروز نصیبم شد، مسئولیتم سنگین‌تر می‌شود، چراکه باید ادامه دهنده راه بزرگانی همچون غلامرضا تختی و دیگر پهلوانان ایران باشم.

میرزاپور در پایان خواستار حمایت های بیشتر مسئولان از قهرمانان به خصوص پهلوانان شد و تصریح کرد: متاسفانه هنوز مسئولان نگاه جدی و حمایتی به پهلوانان ندارند و بسیاری از وعده های مادی و معنوی آنها عملی نشده است. امیدوارم دست اندرکاران ورزش کشور از افتخارآفرینان ورزش به ویژه پهلوانان بیشتر از اینها حمایت کنند.

به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی، عصر پنجشنبه مراسم ویژه‌ای در باغ موزه کاخ گلستان با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری و بسیاری از چهره‌های ورزشی کشور برگزار شد که طی آن بازوبند پهلوانی بر دست احمد میرزاپور بسته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز