خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان؛

در هفته دولت چند پروژه ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۹۸

هفته دولت، هفته نمایش خدمات و خدمتگزاری دولت تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب و مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: هفته دولت، هفته نمایش خدمات و خدمتگزاری دولت تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب و مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با توجه به فرارسیدن ایام هفته دولت، رضا محمدی اصل، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، ضمن اعلام عملکرد این اداره کل در هفته دولت پیامی را به همین مناسبت نیز اعلام کرد

رضا محمدی اصل ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان خادم و گرانقدر انقلاب و احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه هفته دولت نمایش خدمت و خدمتگذاری دولت تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب و مردم است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و قطعأ این تلاش‌ها باعثیأس و ناامیدی دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

رضا محمدی اصل با اعلام اینکه در ایام هفته دولت، تعداد ۲ پروژه ورزشی مربوط در استان به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها در سایه دولت تدبیر و امید و حمایت و یاری وزیر ورزش و جوانان کشور به نتیجه رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: این پروژه‌ها که با مساعدت و همکاری مهندس بازوند، استاندار لرستان، و دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان کشور، به بهره برداری می‌رسد شامل: سالن سقف کوتاه برخوردار شهرستان نوراباد و زمین چمن مصنوعی دوره چگنی از محل اعتبارات استانی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

رضا محمدی اصل مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در ارتباط با دیگر برنامه‌های مربوط به این اداره کل در هفته دولت نیز گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته در نظر داریم مسابقاتی را در رشته‌های فوتسال، دوومیدانی، دوچرخه سواری، بازیهای بومی و محلی و تنیس روی میز را این هفته در ۹ شهرستان استان با همکاری ادارات تابعه و هیأتهای ورزشی استان برگزار می‌‌کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی در حوزه جوانان، برنامه محفل انس با قرآن، دیدار با دبیران سمن‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، دیدار با کارکنان بازنشسته و پیشکسوتان ورزشی استان و حضور کارکنان اداره کل و ورزشکاران در نماز باشکوه جمعه با عنوان((برنامه شمیم خدمت)) و غبا رویی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های ما در هفته دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز