خبرگزاری کار ایران

ای‌کاش دبیر فدراسیون اهل‌بوکس بود؛

مقصودی: دیگر حوصله بازگشت به ورزش را ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۶۶

معتقدم ما در بوکس مدیران زیادی داریم که می‌توانستند دبیری فدراسیون را برعهده بگیرند.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: برای بازگشت به فدراسیون هیچ علاقه‌ای ندارم. چون ۲۵ سال در ورزش زحمت کشیدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرد طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، پیشنهاد داده منوچهر مقصودی و فرهاد به‌نیا به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شوند.

در همین ارتباط مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: بنده ۲۵ سال در ورزش کشور کار کرده‌ام و به همین دلیل دیگر حوصله حضور مجدد در ورزش را ندارم.

وی افزود: این نامه‌ای که شما می‌گویید چه جوابش را بدهند چه ندهند، دیگر برایم مهم نیست چون من نمی‌خواهم به عرصه ورزش بازگردم.

مدیر سابق تیم های ملی بوکس در ادامه در خصوص انتخاب دبیر جدید فدراسیون اظهار داشت: من وی را نه می‌شناسم و نه تا به حال دیده‌ام. البته شنیده‌ام آدم منضبطی است.

وی با بیان اینکه بهتر بود دبیر فدراسیون از خانواده بوکس انتخاب می‌شد، گفت: حتما حاج آقا ناطق این‌گونه صلاح دیده که دبیر فدراسیون را وزارت ورزش معرفی کند. با این حال معتقدم ما در بوکس مدیران زیادی داریم که می توانستند دبیری فدراسیون را برعهده بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز