خبرگزاری کار ایران

برخی انتقادات مجلسی‌ها غیرحرفه‌ای است؛

تاجگردون: بودجه استقلال و پرسپولیس دستخوش تغییر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۰۷

مجلس موافق این است که در مسیر سالمی سقف بودجه رعایت شود و در صورتی که در سال آینده هم اگر این دو باشگاه خصوصی نشدند، با تصویب قوانینی تلاش کند تا بار دولتی این دو تیم کمتر شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری می کند تا روند استعدادیابی باشگاه استقلال در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون در حاشیه معرفی پدیده ۸ ساله باشگاه استقلال، گفت: ابتدا می‌خواهم از باشگاه استقلال بابت کشف یک استعداد از حوزه انتخابیه اینجانب تشکر کنم. امیدوارم این اقدام در سراسر ایران شکل بگیرد. متاسفانه در حال حاضر یکی از مشکلات ما فقر استعدادیابی در رشته‌های ورزشی در سراسر کشور است. پیدا کردن استعدادها و جذب‌شان برای باقی استعدادها هم انگیزه می‌شود که تلاششان را بیشتر کنند. بنده به سهم خودم از مسئولان استقلال بابت استارت این کار تشکر می‌کنم و خوشحالم نخستین استعداد کشف شده از گچساران است.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقادات برخی از نمایندگان مجلس از دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست، اظهار کرد: من قبول دارم برخی انتقادات غیر حرفه‌ای است و البته این در سطح جامعه جریان دارد و در مجلس هم طبیعتا وجود دارد، اما نظر قاطبه مجلس نیست. به هرحال این را می‌پذیرم که ما به عنوان نماینده ملت، حرف‌هایمان در جامعه موثر است و می تواند اظهارات ما اثرات مثبت یا منفی در پی داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این مستنداتی در دست اعضای مجلس جهت انتقادات وجود دارد یا خیر، بیان کرد: برای اثبات برخی مسائل نیاز به طی شدن فرآیند است. تا پیش از اینکه فرآیند مسیرش را طی کند و مسائل اثبات شود بهتر است حکم قطعی صادر نکنیم. ما فعلا در فرآیند بررسی مسائل دو تیم استقلال و پرسپولیس هستیم و نمی‌توان تا پیش از رای‌گیری مجلس درباره مسائل این دو تیم، اعلام کرد که نظر مجلس دراین باره چیست. زمانی می‌توانیم از نظر مجلس صحبت کنیم که رای‌گیری صورت گرفته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بودجه استقلال و پرسپولیس در این فصل افزایش یابد، عنوان کرد: بودجه این دو باشگاه شرکتی است. بودجه این موارد معمولا دستخوش تغییر نمی‌شود. با این‌حال باشگاه استقلال پیشنهاد جذب اسپانسر را داده که ما هم اگر بتوانیم آن را به صحن مجلس می‌بریم و اگر نشود حتما برای فصل بعد روی آن کار می‌کنیم.

تاجگردون در پایان افزود: مجلس موافق این است که در مسیر سالمی سقف بودجه رعایت شود و در صورتی که در سال آینده هم اگر این دو باشگاه خصوصی نشدند، با تصویب قوانینی تلاش کند تا بار دولتی این دو تیم کمتر شود. مواردی مثل طرح‌های خصوصی با توجه به هواداران از این دست اقدامات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز