خبرگزاری کار ایران

اکبری اعلام کرد؛

۱۲ والیبالیست ایران در جام کنفدراسیون آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۸۴

چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از روز دوشنبه ۲۷ مردادماه به مدت هفت روز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ب والیبال اسامی بازیکنان اعزامی به چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از روز دوشنبه ۲۷ مردادماه به مدت هفت روز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری خواهد شد. دور مقدماتی این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر آسیا پیگیری خواهد شد که تیم های قزاقستان(میزبان)، ژاپن، کره‌جنوبی و هند در گروه اول و تیم‌های چین‌(قهرمان دوره قبل)، ایران، استرالیا و تایلند در گروه دوم با یکدیگر رقابت می کنند.
پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی به این رقابت ها را اعلام کرد که به قرار زیر است:
محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین.
محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری(سرمربی)، رضا ابراهیمی، کیوان مجردی و ایرج مقدم(مربی)، علی محمدی فرد(فیزیوتراپ)، هانی فرخی(آنالیزور) و مسعود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهد کرد.
امیر حسین منظمی مدیر تیم های ملی والیبال رییس کاروان اعزامی ایران به چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون والیبال است. امیدوار حاتمی عضو کمیته کنترل کنفدراسیون والیبال آسیا و مسعود ذوقی داور بین المللی ایران که برای قضاوت به این رقابت ها دعوت شده است، از دیگر همراهان کاروان اعزامی تیم ملی ب والیبال اعزامی به آلماتی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز