خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ والیبال خبر داد؛

رقابت های والیبال سال ۹۳ با نام زنده یاد حسین معدنی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۱۷

لیگ برتر والیبال زنان و مردان، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان و زنان و زیرگروه و رقابت های قهرمانی رده های مختلف سنی در سال ۹۳، با نام زنده یاد حسین معدنی پیگیری می شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تمامی رقابت‌های والیبال سال ۹۳ این فدراسیون با نام «زنده یاد حسین معدنی» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن افزود: لیگ برتر والیبال زنان و مردان، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان و زنان و زیرگروه و رقابت‌های قهرمانی رده های مختلف سنی دختران و پسران که در ادامه برنامه‌های سال ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد، با نام زنده یاد حسین معدنی پیگیری می‌شود.

وی در باره مهلت ثبت نام باشگاه‌های برای رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان گفت: ثبت نام باشگاه‌های در لیگ برتر مردان سال ۹۳ از ۱۱ مردادماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان ثبت نام مسابقات والیبال باشگاه‌های دسته یک کشور را نیز از روز دوشنبه ۲۰ مردادماه اعلام کرد و گفت: ثبت نام این گروه نیز به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی شرط ثبت نام تیم‌ها در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک ایران را تسویه‌حساب باشگاه‌ها با بازیکنان و فدراسیون والیبال دانست و گفت: باشگاه‌ها برای ثبت نام هیچ‌گونه بدهکاری نباید به بازیکنان و فدراسیون داشته باشند.

پورحسن در باره ثبت نام لیگ برتر والیبال زنان نیز گفت: ۱۰ باشگاه از جمله گاز تهران، دانشگاه‌آزاد، ذوب‌آهن، نماینده شیراز، نفت امیدیه و میزان مشهد برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، ولی از نظر فدراسیون زمانی آنان به عنوان یک باشگاه در مسابقات حاضر خواهند شد که مبلغ ورودی را پرداخت کرده باشند. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه زنان ایران در سال ۹۳ را با ۸ تیم نیز می‌توانیم برگزار کنیم.

وی حق ورودی باشگاه‌ها برای مسابقات مختلف والیبال در سال ۹۳ به شرح زیر اعلام کرد:

لیگ برتر مردان: ۶۰ میلیون تومان

لیگ دسته یک مردان: ۳۰ میلیون تومان

لیگ زیر گروه مردان: ۱۵ میلیون تومان

لیگ برتر زنان: ۱۰ میلیون تومان

لیگ دسته یک زنان: ۶ میلیون تومان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز