خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک جوانان – چین؛

دبیرکل کمیته ملی المپیک امشب راهی چین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۱۶

کاروان ۵۲ نفره کشورمان به نخستین دوره المپیک جوانان(سنگاپور) به دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز دست یافت. در رده بندی نهایی نیز کشورمان در بین ۸۴ کشور شرکت کننده در جایگاه ۲۶ قرار گرفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان برای شرکت در جلسه هماهنگی سرپرستان کاروان‌های اعزامی به دومین دوره المپیک جوانان عازم کشور چین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهرخ شهنازی دو روز زودتر از کاروان ۱۶ نفره کشورمان راهی نانجینگ‌چین خواهد شد تا هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار ورزشکاران کشورمان در دهکده مسابقات المپیک جوانان را انجام دهد.

کاروان ایران با ۱۶ ورزشکار در ۴ رشته شنا، جودو، تیراندازی و سوارکاری، ۳ ورزشکار در دو رشته‌های تکواندو(دو سهمیه مردان و یک سهمیه زنان) و دوومیدانی و دو ورزشکار در ۳ رشته والیبال، کشتی‌فرنگی و وزنه‌برداری در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. در دومین دوره المپیک جوانان حدود ۶ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور دنیا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کاروان ۵۲ نفره کشورمان به نخستین دوره المپیک جوانان که به میزبانی سنگاپور برگزار شد به ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت. در رده‌بندی نهایی نیز کشورمان در بین ۸۴ کشور شرکت‌کننده در جایگاه ۲۶ قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز