خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری چند دیدار دوستانه؛

تیم ملی والیبال استرالیا جمعه به تهران می‌آید

کد خبر : ۱۹۲۸۰۶

تیم ملی والیبال استرالیا که خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا آماده می کند، بامداد جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران می‌شود.

تیم ملی والیبال استرالیا برای برگزاری چند دیدار دوستانه بامداد جمعه وارد تهران می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال استرالیا که خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا آماده می کند، بامداد جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران می‌شود.

ملی پوشان والیبال استرالیا در مدت حضور خود در تهران سه دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال ب(دو دیدار) و تیم ملی والیبال جوانان(یک دیدار) برگزار خواهند کرد.

ملی پوشان والیبال ب ایران در روزهای شنبه و یکشنبه به مصاف استرالیا می روند و شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی جوانان ایران نیز روز دوشنبه با این تیم بازی می کنند.

تیم ملی والیبال ب ایران بامداد روز سه شنبه تهران به مقصد آلماتی ترک می کند تا در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت کند.

تیم ملی والیبال ب ایران در چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا با تیم های چین، استرالیا و تایلند در گروه یک همگروه است.
این رقابت ها از ۲۷ مردادماه تا دوم شهریورماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد. شاگردان پیمان اکبری در دور مقدماتی به ترتیب با تیم های تایلند، چین و استرالیا در روزهای ۲۷،۲۸ و ۲۹ مردادماه مسابقه خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز