خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - استانبول؛

شکست‌ جوانان‌واترپلو مقابل‌آرژانتین / شاگردان‌مولر همچنان دست‌خالی!

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۸۷

ملی‌پوشان جوان ایران در بازی نخست ۱۲ بر ۳ مغلوب ژاپن شده بودند، و در بازی دوم نیز ۱۳ بر یک بازی را به کوسه‌های استرالیایی واگذار کردند.

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در یک بازی سخت و نفس‌گیر با اختلاف یک‌گل مغلوب آرژانتین شد تا سومین شکست را نیز در رقابت‌های قهرمانی جهان بپذیرد.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان جوان واترپلوی ایران در ادامه مسابقات جهانی ترکیه به مصاف آرژانتین رفتند که شاگردان لوتوس مولر در این بازی با نتیجه ۱۰ بر ۹ بازی را به آرژانتینی‌ها واگذار کردند تا سومین باخت پیاپی خود را نیز تجربه کنند.

آرژانتینی‌ها در بازی نخست خود ۱۷ بر ۳ مغلوب مونته‌نگرو شده بودند و در بازی دوم هم مقابل ژاپن با نتیجه ۱۶ بر ۸ شکست را پذیرفتند. آنها همچنین در سومین بازی روز هم ۱۷ بر ۲ مغلوب استرالیا شدند تا با ۳ شکست به مصاف تیم ملی ایران بروند و این انتظار می‌رفت که شاگردان مولر بتوانند این بازی را به سود خود رقم بزنند ولی ملی‌پوشان جوان ایران نتوانستند از پس این تیم نه چندان‌ قدرتمند هم بر بیایند و با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردند.

همچنین ملی‌پوشان جوان ایران نیز در بازی نخست ۱۲ بر ۳ مغلوب ژاپن شده بودند و در بازی دوم نیز ۱۳ بر یک بازی را به کوسه‌های استرالیایی واگذار کردند. تیم ملی واترپلوی جوانان ایران فردا از ساعت ۱۳:۱۰ برابر تیم قدرتمند مونته‌نگرو به میدان خواهد رفت.

نتایج کامل روز چهارم

چهارمین روز از مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان با برگزاری دیدار برزیل و ترکیه به پایان می‌رسد. جدال صربستان و کرواسی با حساب ۱۱ بر ۹ به سود صرب‌ها به تمام شد. این دو تیم قدرتمند واترپلوی جهان رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان صدرنشینی گروه D داشتند. با کسب این نتیجه هر دو تیم به سومین پیروزی خود دست یافتند. البته صرب‌ها به لطف یک بازی کمتر از شرایط بهتری برای صعود برخوردارند. دیگر بازی مهم امروز هم بین اسپانیا و مجارستان از گروه A بود. این دو تیم پرقدرت که هر دو از مدعیان کسب مقام در این رقابت‌ها به شمار می‌روند چهارمین بازی امروز را برگزار کردند. رقابت حساس و دیدنی این دو تیم در پایان با تساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید تا تکلیف صعودکننده های این گروه به روز آخر موکول شود.

*نتایج کامل روز چهارم

نیوزلند ۶ – کانادا ۹
صربستان ۱۱ – کرواسی ۹
قزاقستان ۳ – امریکا ۱۸
اسپانیا ۶ – مجارستان ۶
استرالیا ۴ – مونتنگرو ۸
ایران ۹ – آرژانتین ۱۰
ایتالیا – افریقای جنوبی
ترکیه – برزیل

برنامه مسابقات روز پنجم

امریکا– اسپانیا
قزاقستان – مصر
مونتنگرو – ایران
استرالیا – ژاپن
برزیل – روسیه
کانادا – صربستان
نیوزلند – پرو
ترکیه – ایتالیا

نتایج کامل روز نخست / ۱۱ مرداد ۹۳
مجارستان١٣ – امریکا٨
اسپانیا٢٢ – مصر۶
آرژانتین۳ – مونتنگرو۱۷
ایران٣ – ژاپن١٢
ایتالیا٧ – روسیه٩
کرواسی١٢ – کانادا٧
صربستان٣٢ – پرو یک
افریقای جنوبی۶ – ترکیه١۴

نتایج کامل روز دوم / ۱۲ مرداد ۹۳

ژاپن ۱۶ – آرژانتین ۸
استرالیا۱۳ – ایران یک
روسیه۱۱ – افریقای جنوبی۴
برزیل۹ – ایتالیا۸
پرو۲ – کرواسی۲۱
نیوزلند۸ – صربستان۱۸
مصر۵ – مجارستان۲۱
قزاقستان۳ – اسپانیا۲۰

نتایج کامل روز سوم / ۱۳ مرداد ۹۳
افریقای جنوبی۴ – برزیل۱۵
کانادا۱۸ – پرو۶
کرواسی۱۱ – نیوزلند۸
امریکا۱۲ – مصر۸
مجارستان۲۴ – قزاقستان۲
مونتنگرو۱۴ – ژاپن۱۰
آرژانتین۲ – استرالیا۱۷
ترکیه۸ – روسیه۸

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز